Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi

Toyota Corolla Trek to nieco uterenowiony wariant popularnego kompaktowego kombi. Podniesione zawieszenie sprawia, że ten wariant wjedzie tam, gdzie nie poradziłaby sobie cywilna wersja. Ceny odmiany Trek zaczynają się od 120 900 zł.

To, co wyróżnia Toyotę Corollę Trek na tle bazowej wersji, to podwyższone o 20 mm zawieszenie. Auto powstało z myślą o osobach, które cenią aktywny styl życia i spędzanie czasu w plenerze. Oprócz podniesionego zawieszenia, model Trek ma osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz 17-calowe felgi aluminiowe. Pakiet obejmuje też przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i przednie światła wykonane w technologii LED. We wnętrzu pojawił się 7-calowy ekran systemu multimedialnego, dwukolorowe obicia foteli oraz drewniane elementy dekoracyjne.

Akcyza na hybrydy o połowę niższa od 1 stycznia 2020. Czy jest szansa na to, że samochody będą tańsze?

Zobacz wideo

Dwie wersje napędowe

Toyota Corolla Trek występuje w dwóch wersjach napędowych - hybrydowej 1.8 oraz 2.0. Słabszy wariant oferuje moc systemową 122 KM, a auto z taką jednostką napędową można kupić za 120 900 zł. Topowa 180-konna wersja 2.0 to wydatek co najmniej 129 900 zł.

Corolla Trek jest kompaktowym kombi inspirowanym tak modnymi w ostatnim czasie crossoverami i SUV-ami. Zgodnie z rynkowymi trendami "terenowa" Corolla jest dostępna tylko w nadwoziu kombi. Podobnie postępuje główny rywal Toyoty w Europie - Volkswagen z Golfem Alltrackiem i Skodą Octavią Scout.

Toyota Corolla TREKToyota Corolla TREK Toyota

Volkswagen Golf Alltrack (siódmej generacji) z wysokoprężnym motorem 2.0 TDI o mocy 184 KM i napędem na cztery koła 4Motion, kosztował 140 190 zł. Z kolei poprzednia generacja Octavii Scout (oba modele schodzą już z rynku, by ustąpić miejsca nowym generacjom) otwierała cennik kwotą 123 230 zł za wariant z benzynowym silnikiem 1.8 TSI o mocy 180 KM, a topowa wersja za 184-konnym dieslem kosztowała w 2018 roku 132 tys. zł. Niemieccy konkurencji mogli się jednak pochwalić napędem na cztery koła, którego w Corolli Trek zabrakło.

Toyota Corolla TREKToyota Corolla TREK Toyota

Więcej o:
Komentarze (9)
Uterenowiona Toyota Corolla Trek wjeżdża do polskich salonów. 120 tysięcy za przednionapedowe, podniesione kombi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: lolek

    Oceniono 7 razy 7

    Jeżeli podniesiona o 2 cm przednionapędówka to "uterenowione kombi", to taki duster 4x4 to ciężko zmotana przeprawówka?
    A po obniżeniu o 1 cm usportowione uterenowione kombi?

  • Gość: Boss

    Oceniono 3 razy 3

    130 klocków za auto klasy średniej 🤣

  • Gość: Gustaw

    Oceniono 4 razy 2

    Brak napędu na cztery koła jest sporym minusem. Ale auto i tak jest ciekawe. Uterenowiona corolla ze świetnie dopracowanym układem hybrydowym robi wrażenie. Ale jak kupować to tę z silnikiem 2.0, bo za niewielką dopłatą ma się 184 KM

  • Gość: Aaa

    Oceniono 2 razy 2

    Ale gdyby artykuł był o podniesionym golfie to tytuł brzmiałby: „alternatywa dla suv-a” lub „po co ci suv? Jest coś lepszego”. Sprzedajne pismaki i tyle.

  • lucrimosa

    Oceniono 3 razy 1

    Ktoś za to da 120 tysi? Jeżeli tak, to gratuluję pomyślunku, skoro najnowsze bmw 320 g21(aut.) można mieć ponieżej 140K

  • Gość: 4c

    Oceniono 2 razy -2

    golf z kopciuchami kosztuje wiecej !
    widac przewage dzieki technice

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX