Do salonów Toyoty właśnie wjeżdża nowa Toyota C-HR. To pierwszy facelifting tego modelu, który zadebiutował w 2016 roku. C-HR był prekursorem dość odważnej stylistyki - był aż zbyt nowoczesny i futurystyczny jak na ówczesną gamę japońskiego producenta. jednak Toyota podążyła za tym trendem, rozpoczynając stylistyczną rewolucję. Konstruktorzy postanowili nieco odświeżyć design i wnętrze C-HR'a, a w gamie silnikowej pojawiła się nowa hybrydowa propozycja.
Nowe wcielenie Toyoty C-HR ma przeprojektowane pasy przedni i tylny oraz nowe światła LED. W standardzie pojawił się także nowy system multimedialny z Android Auto i Apple CarPlay.
>>> TRWA PLEBISCYT THE BEST OF MOTO. ZAGŁOSUJ NA SAMOCHÓD ROKU MOTO.PL I WYGRAJ NOWĄ HONDĘ CIVIC <<<
Do aktualnej oferty silnikowej (czyli benzynowego 1.2 Turbo o mocy 116 KM i 122-konnego wariantu hybrydowego opartego o silnik 1.8) dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM. Pozwala on rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Tym samym Toyota C-HR stała się drugim po nowej Corolli modelem, w którym marka oferuje dwa napędy hybrydowe.
Już w podstawowej wersji wyposażenia Comfort znajdziemy system multimedialny z ekranem dotykowym o przekątnej 8 cali, interfejsem Android Auto i Apple Car Play oraz z Bluetooth i kamerą cofania. Standardowe są także światła przednie i do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgielne, 17-calowe felgi aluminiowe oraz kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami. Na liście widnieją także elektryczne szyby, dwustrefowa klimatyzacja oraz elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
W wersji Style samochód otrzymuje przyciemniane tylne szyby, chromowane listwy okienne, 18-calowe koła aluminiowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, a także podgrzewanie przednich foteli i kierownicy, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy i elementy wykończenia wnętrza w kolorze Piano Black.
W odmianie Executive przeznaczonej dla napędów hybrydowych znajdziemy także pełne światła LED, klimatyzację dwustrefową, elektrycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk i częściowo skórzaną tapicerkę. Wersja Selection jest rozbudowana o dwukolorowe nadwozie, inteligentny system automatycznego parkowania i system doświetlania zakrętów, a także skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowany fotel kierowcy.
Do standardowego wyposażenia wszystkich wersji należy pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, na który składają się tempomat adaptacyjny ACC, układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) i automatyczne światła drogowe (AHB). Ponadto Toyota C-HR Hybrid otrzymuje we wszystkich konfiguracjach system automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall), a także układ wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC).
Bazowa Toyota C-HR w wersji Comfort i z silnikiem 1.2 Turbo kosztuje co najmniej 94 900 zł. Znany już na rynku napęd hybrydowy 1.8 zaczyna się od 103 900 zł, a nowy układ napędowy oparty o dwulitrowy silnik benzynowy kosztuje co najmniej 123 900 zł. Z okazji wejścia na rynek Toyota oferuje C-HR'a w specjalnej odmianie Premiere Edition. Ma ona najmocniejszy napędem hybrydowym, nadwozie w kolorze Hot Orange i dach pokrytym lakierem Astral Black. Taka wersja kosztuje od 137 900 zł.