Podczas salonu samochodowego w Genewie zadebiutowała usportowiona odmiana Toyoty Corolli. Pakiet GR Sport będzie dostępny dla wersji hatchback i TS Kombi. Będzie to drugi model z tej linii – zaraz po Yarisie GR Sport.
Źródłem napędu będzie silnik 1.8 wspierany przez motor elektryczny, które razem wygenerują 122 KM. Mocniejsza odmiana to 2.0 o mocy 180 KM.
Pakiet GR Sport to nie tylko aerodynamiczne elementy nadwozia, ale także adaptacyjne zawieszenie Adaptive Variable Suspension, które właśnie ma swój debiut. Układ steruje siłą tłumienia przy wszystkich czterech kołach, zmniejszając wychylenia nadwozia i poprawiając komfort jazdy. Wraz z bardziej precyzyjnym układem kierowniczym ma dostarczać sportowe doznania podczas jazdy.
Układ AVS współpracuje z systemem wyboru trybów jazdy Drive Mode Select, który nie konfiguruje siłę tłumienia zawieszenia w zależności od preferencji (Eco, Normal, Sport, Sport +, Custom).
We wnętrzu Toyota Corolla GR Sport jest wyposażona w sportowe fotele pokryte materiałowo-skórzaną tapicerką. W polskich salonach pojawi się na początku 2020 roku.