Range Rover Evoque 2019 ma praktycznie identyczne rozmiary, co poprzednik, ale został zbudowany na zupełnie nowej platformie. Dzięki temu Brytyjczycy poprawili przestronność wnętrza - chwalą się 20 mm większą przestrzenią na nogi i bagażnikiem, który jest większy o 10 proc. i pomieści teraz 591 l. Nowa, sztywniejsza platforma ma także zapewnić lepsze prowadzenie i wyższy komfort. Co ważne, przystosowana jest do układów hybrydowych.
Nowy Evoque mierzy 4371 mm długości, 1904 mm szerokości i 1649 mm wysokości. Rozstaw osi to 2681 mm. Masa Evoque'a waha się od 1787 do 1925 kg.
Range Rover Evoque będzie kosztował w Polsce 155 900 zł. Trzeba mieć jednak na uwadze, że wyjściowa cena to tzw. wabik cenowy. Tyle kosztuje bowiem dwulitrowy diesel o mocy 150 KM, który parowany jest z ręczną skrzynią, a napęd przekazywany jest na przód. Taki Evoque raczej nie zainteresuje klientów, którzy wybierają Range Rovery.
Oprócz bazowej, 150-konnej wersji wysokoprężnej Td4 wszystkie nowe Range Rovery będą wyposażone w instalację 48-woltową i tzw. miękką hybrydę. Standardem jest już nie tylko miękka hybryda, ale także automat i napęd na obie osie.
Na liście wyposażenia standardowego najmniejszego Range Rovera znajdziemy m.in.: