Grandland X w polskich salonach pojawił się już rok temu, ale Opel nie pozwala o nim zapomnieć. Do gamy dołączają kolejne silniki, a niemiecki SUV jest wyróżniany kolejnymi nagrodami. Zdobyta w tym roku statuetka konkursu „2018 Off Road Awards" jest wyjątkowa. Czytelnicy niemieckich magazynów "Off Road" i "SUV Magazin" uznali Grandlanda X za najlepsze auto w swojej klasie. Opel okazał się lepszy od 11 rywali.
Grandland X ma charakterystyczną dla Opli stonowaną, elegancką i zarazem zadziorną stylistykę, która wyraża jego charakter. Flagowy SUV niemieckiej marki mierzy niespełna 4,5 metra długości. Pod karoserią wygospodarowano mnóstwo miejsca dla pasażerów i 514-litrowy bagażnik, który po złożeniu tylnych foteli powiększa się do 1652 l. Dodatkowo, opracowany przez inżynierów Opla system FlexFold ułatwia konfigurację przestrzeni bagażowej.
Wnętrze zaprojektowano z myślą o ergonomii i komforcie. Opcjonalne certyfikowane fotele AGR, które Opel stosuje też w innych modelach, są najwygodniejsze w segmencie. Mają 16-kierunkową regulację, są obszyte skórą, a dodatkowo podgrzewane i wentylowane. Idealnie sprawdzają się w długich trasach.
O komfort podróżujących dba też standardowy w wyższych wersjach system multimedialny Navi 5.0 IntelliLink z centralnie umieszczonym 8-calowym ekranem dotykowym. Przyjemny dla oka i intuicyjny w obsłudze system jest kompatybilny z Android Auto i Apple CarPlay, które pozwalają na najlepszą integrację smartfona z samochodem. O poziom baterii w telefonie dba ładowarka indukcyjna.
Kompaktowy SUV Opla wyposażony jest w szereg systemów i innego typu innowacji, które przydają się i w długich, i w krótkich trasach.
Opel Grandland X ma bardzo bogatą ofertę silnikową. Odpowiedni dla siebie silnik znajdą i zwolennicy jednostek benzynowych, i wysokoprężnych.
Opel Grandland X wyposażony jest w elektroniczny, inteligentny układ Intelli Grip. To tak zwany responsywny układ optymalizacji trakcji. Dla kierowcy oznacza to tyle, że może on dobrać pracę układu do nawierzchni, po której się przemieszcza. Trybów jest pięć: standardowy, śnieg, błoto, piasek i ESP Off, czyli tryb minimalizujący wpływ elektroniki na kontrolę trakcji.
Flagowy SUV Opla to uniwersalny, praktyczny SUV o eleganckiej stylistyce i - dzięki mocnym silnikom - sportowym zacięciu. Nowoczesne systemy wsparcia i przestronne wnętrze tworzą z niego SUV-a kompletnego.
Partnerem materiału jest Opel