Podstawowa wersja nowego Jeepa Wranglera kosztuje od 201 900 zł. To oznacza, że w porównaniu z poprzednikiem samochód podrożał o ponad 40 tys. zł. Oprócz drastycznych zmian w cenniku odświeżono gamę jednostek napędowych. W ofercie nie znajdziemy już benzynowego silnika V6 o pojemności 3.6 oraz diesla 2.8 CRD.
Aktualna gama silników obejmuje motor 4-cylindrowy GME 2.0 Turbo o mocy 272 KM (400 Nm momentu obrotowego) oraz silnik wysokoprężny 2.2 o mocy 200 KM (450 Nm). Obydwa silniki są dostępne wyłącznie z 8-biegowym automatem.
Klienci mogą wybierać spośród dwóch układów napędowych. Podstawowa specyfikacja Sport oraz wyższa Sahara obejmuje napęd Command-Trac Full Time, dający większe możliwości niż dotychczasowe systemy montowane we Wranglerze.
Napęd Command-Trac jest wyposażony w reduktor z trybami 2WD lub 4WD. Kierowca ma możliwość blokady napędu pomiędzy osiami w czasie jazdy po bezdrożach. W razie potrzeby można skorzystać z reduktora o przełożeniu 2,72. Przełączanie może się odbywać pomiędzy trybami 2WD i 4WD do prędkości 72 km/h. Klienci mogą zamówić jako opcję mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Track-Lok w cenie 1550 zł.
Dla bardziej wymagających klientów przygotowano wersję Rubicon z systemem Rock-Trac Full Time, w którym reduktor ma przełożenie 4,0. W połączeniu z nową skrzynią automatyczną maksymalne przełożenie ma wartość 77,2. Inżynierowie Jeepa dopracowali pod kątem wytrzymałości mosty wraz z półosiami. Lista standardowego wyposażenia obejmuje elektromechaniczną blokadę przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego Tru-Lok oraz elektronicznie rozłączany stabilizator przedni.
Nowy Jeep Wrangler w specyfikacji Sahara oferuje prześwit wynoszący 260 mm. To więcej niż krótka wersja Rubicon – 250 mm. Przy okazji oferuje najlepszy kąt najazdu i rampowy, dzięki większej średnicy kół. W przypadku dłuższej wersji Unlimited najlepiej wypada Rubicon oferujący 252 mm prześwitu.
Podstawowa specyfikacja Sport oferuje m.in.: cztery poduszki powietrzne, asystenta zjazdu i podjazdu, system przeciwdziałający wywróceniu się pojazdu, tempomat, czujniki parkowania z tyłu, bezkluczykowy dostęp i uruchamianie silnika, klimatyzację automatyczną, elektrycznie regulowane lusterka i szyby, system multimedialny Uconnect 7.0 oraz 8-głośnikowe nagłośnienie.