Polski cennik Jaguara I-Pace otworzy 354 900 zł.
W bazowej wersji wyposażenia S znajdziemy m.in.: sportową kierownicę wykończoną skórą, metalowe nakładki progów, dwustrefową klimatyzację, czujnik jakości powietrza, system audio Meridian, system Touch Pro z wyświetlaczem 10 cali, panel Touch Pro Duo, cyfrowe zegary, kamerę cofania, czujniki parkowania, system bezkluczykowego dostępu, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system monitorujący zmęczenie kierowcy, system wspomagający utrzymanie prawidłowego pasa ruchu, asystenta parkowania równoległego i wyjazdu z miejsca parkingowego oraz parkowania prostopadłego, system wykrywania ruchu przecinającego drogę cofania, system rozpoznawania znaków drogowych z inteligentnym ogranicznikiem prędkości ASL i 6 poduszek powietrznych.
Za napędzanie SUV-a będą odpowiedzialne dwa silniki elektryczne. Ich połączone siły dostarczą kierowcy 400 KM mocy i 696 Nm maksymalnego momentu obrotowego. I-Pace ma być wyposażony w napęd na cztery koła.
Pierwsza setka na liczniku pojawi się po 4,5 s.
Akumulatory mają 90 kWH pojemności, co ma pozwolić I-Pace'owi przejechać na jednym ładowaniu 475 km. Jaguar I-Pace wspiera technologię szybkiego ładowania. Baterie do 80 proc. naładujemy w 85 minut przy użyciu ładowarki 50 kW lub w 40 minut, jeżeli wykorzystamy mocniejszą ładowarkę 100 kW. Ze zwykłego gniazdka naładowanie baterii ma zająć lekko ponad 10 godzin.
Elektryczny SUV będzie wyposażony w wiele nowoczesnych technologii i systemów, które znamy z nowych samochodów koncernu JLR. Podczas przedpremierowej prezentacji wspomniano m.in. o dwuekranowym systemie multimedialnym Touch Pro Duo.
Jaguar I-Pace nie zapomina także o walorach praktycznych. Dokładnych wymiarów jeszcze nie znamy, ale wiemy, że bagażnik pomieści 656 l, a po złożeniu kanapy nawet 1453 l. Z tyłu wygodnie mają usiąść wysokie osoby, a Jaguar chwali się 890 mm miejsca na nogi.