Alfa Romeo Giulia | Ceny w Polsce | Czas na silnik benzynowy

Alfa Romeo powoli wprowadza do sprzedaży w Polsce do sprzedaży nowe wersje silnikowe. Do podstawowych diesli i topowej wersji QV teraz dołączył 200-konny silnik benzynowy

Alfa Romeo Giulia z zaawansowanym autopilotem

Alfa Romeo rozpoczęła sprzedaż Giulii od jednostek wysokoprężnych i topowej odmiany QV, która celuje w BMW M3. Teraz do polskiej oferty dołączył silnik benzynowy 2.0 o mocy 200 KM i 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów. Giulia to oczywiście tylnonapędówka. Ceny wersji benzynowej startują od niecałych 150 tysięcy złotych.

Ucieszą się też miłośnicy najszybszych sedanów. W Polsce można już zamawiać Giulię QV z automatyczną skrzynią - kosztuje  369 900 złotych.

Polski cennik

Tak teraz prezentuje się cennik Alfy Romeo Giulia w Polsce:

Benzyna 2.0 200 KM, AT8 - 149 000 złotych

Benzyna 2.9 V6 510 KM, MT6 - 359 000 zł

Benzyna 2.9 V6 510 KM, AT8 - 369 000 zł

Diesel 2.2 R4 150 KM, MT6 - 139 000 zł

Diesel 2.2 R4 150 KM, AT8 - 149 000 zł

Diesel 2.2 R4 180 KM, M6 - 153 300 zł

Diesel 2.2 R4 180 KM, AT8 - 163 300 zł

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo Giulia fot. Alfa Romeo

Niemiecka konkurencja

W Europie głównymi rywalami nowej Alfy Romeo będzie niemiecka "Wielka Trójka". Sprawdzamy i silniki benzynowe, i silniki wysokoprężne o podobnej mocy:

Audi A4

2.0 Diesel 150 KM - od 150 000 zł 2.0 Benzyna 190 KM - od 159 400 zł (wersja z automatem, ze skrzynią ręczną Audi niemal 200-konne Audi kosztuje równe 150 tysięcy)

Mercedes klasy C

1.6 Diesel 136 KM - od 144 900 zł 2.1 Diesel 170 KM - od 169 100 zł 2.0 Benzyna 184 KM - od 156 900 zł (automat) 2.0 Benzyna 211 KM - od 164 300 zł

BMW serii 3

2.0 Diesel 150 KM- od 144 000 zł 2.0 Benzyna 184 KM - od 154 007 zł (automat)

Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo Giulia fot. Alfa Romeo

Pakiety Lux

Już niedługo zadebiutują także pakiety Lux, które mają uczynić z Giulii prawdziwie luksusowy samochód. To m.in. drewniane elementy ozdobne (dąb albo orzech) na desce rozdzielczej, tunelu środkowym oraz panelach drzwi; podgrzewane, skórzane fotele z przodu (Piene Fiore, kolory: czarny, beż i czerwony); deska rozdzielcza i panele boczne wykończone skórą, chromowane obramowania szyb bocznych; podgrzewana kierownica oraz regulowane elektrycznie lusterka boczne.

Ceny jeszcze nie znamy.

ZOBACZ TAKŻE:

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156 Fot. Alfa Romeo | Alfa Romeo 156

INNE LINKI

Prototypy | Alfa Romeo szykuje SUV-a

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Ciągle młoda

Alfa Romeo Giulia powołana na służbę przez karabinierów

źródło: Okazje.info

Więcej o: