Klasa C Cabriolet w wersji AMG 43 ma pod maską silnik V6 o mocy 367 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Teraz do rodziny dołącza mocniejszy Mercedes-AMG C 63 oraz C 63 S.
Tutaj pod maską pracuje już o wiele większy silnik - czterolitrowa V-ósemka Biturbo o mocy 476 KM w zakresie 5500-6250 obr./min i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest dostępny od 1750 do 4500 obr./min. W wersji S parametry jednostki napędowej to odpowiednio 510 KM i 700 Nm. Silnik współpracuje z 7-biegowym automatem AMG Speedshift MCT. Jak wyglądają osiągi C 63 Cabriolet?
0-100 km/h: 4,2 sekundy; 4,1 sekundy w wersji S
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Jeżeli zamówimy pakiet AMG Driver's Package, to Niemcy odrobinę poluzują elektroniczny kaganiec i pozwolą klasie C rozpędzić się do 280 km/h. Mimo dużego silnika i świetnych osiągów, spalanie podawane przez producenta to 8,9-9,3 litra na 100 km. Oczywiście przy rozsądnej jeździe. Wykorzystanie pełnego potencjału 476 KM (albo 510 w wersji S) przełoży się na znacznie większy apetyt na benzynę.
Na wyposażeniu Mercedesa-AMG C 63 Cabriolet nie zabrakło sportowego układu kierowniczego, możliwości wyboru trybu jazdy, adaptacyjnego zawieszenia AMG Ride Control czy wyczynowych hamulców. C klasa przyszykowana przez AMG to rasowe, sportowe auto.
W porównaniu ze zwykłym C Cabriolet, Mercedes z warsztatów AMG stał się agresywniejszy. C Cabriolet zostało z tyły poszerzone o 64 mm i dostało nowy pakiet aerodynamiczny, lekko przeprojektowane zderzaki, cztery groźnie wyglądające końcówki wydechu, duże zaciski hamulców, czarne akcenty i piękne felgi. Nie zabrakło oczywiście plakietek AMG.
ZOBACZ TAKŻE:
Mercedes Zetros 3643 AS 6x6 | Hardcorowy specjalista
INNE LINKI
źródło: Okazje.info