Na brak mocy w Mercedesie-AMG GLE Coupe raczej nie sposób narzekać. W topowej wersji modelu 63 S pod maską drzemie potężna 5,5-litrowa "V-ósemka" twin turbo, generująca 585 KM mocy i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Po wizycie w zakładach tunera i przemianowaniu na Brabusa 850, rozwiercony do 5,9-litra silnik za sprawą zupełnie nowej elektroniki, turbo i intercoolera osiąga aż 850 KM. Maksymalny moment obrotowy również robi wrażenie - to aż 1450 Nm.
Jak z osiągami? Brabus zapewnia, że pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 3,8 sekundy, a podrasowane GLE Coupe bez najmniejszych problemów rozpędzi się do 320 km/h. Wszystkich fanów Mercedesa ucieszy, że to wyniki lepsze od Bentleya Bentaygi, który ogłosił się "najszybszym SUV-em na rynku".
SUV Mercedesa na rynku wtórnym już od...
Zmiany dotknęły również wyglądu GLE Coupe. Wszystkie nowe elementy pakietu aerodynamicznego, jaki Brabus zafundował Mercedesowi wykonane są oczywiście z karbonu. Tuner zdecydował się na biały lakier, który kontrastuje z czernią dodatków. Na zdjęciach promocyjnych Brabus chwali się swoimi felgami. Brabus może stać na kołach 21, 22 albo 23-calowych.
ZOBACZ TAKŻE:
MERCEDES GLE COUPE I LEWIS HAMILTON