Toyota Prius+ po liftingu | Ceny w Polsce | Zmiany na lepsze

Niewiele osób o tym wie, ale Toyota ma w swojej ofercie również w pełni hybrydowego minivana. Nazywa się Prius+ i właśnie przeszedł modernizację

Toyota Auris Hybrid FL | Ceny w Polsce | Atrakcyjna oferta

Zacznijmy od wyglądu zewnętrznego. Z przodu auto upodobniło się do odświeżonych niedawno modeli Auris i Avensis. Dolny grill otrzymał kształt trapezu oraz wykończenie lakierem piano black. Auto zostało optycznie poszerzone poprzez przebudowę zderzaka, który załamuje się w kierunku nowych wlotów powietrza i LED-owych świateł do jazdy dziennej. Światła mijania oraz drogowe również zostały wyposażone w technologię LED. Z tyłu nowy kształt otrzymały tylne lampy i pokrywa bagażnika, a zderzak został zintegrowany z dyfuzorem oraz wnęką na tablicę rejestracyjną.

Używana Toyota Prius - ogłoszenia

Zauważalne zmiany zaszły także we wnętrzu. Wygląd deski rozdzielczej i konsoli środkowej został unowocześniony. Pomiędzy przeprojektowanymi zegarami umieszczono nowy 4,2-calowy kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego, który obok standardowych informacji pokazuje także schemat działania układu hybrydowego oraz poziom naładowania akumulatorów. Funkcja Eco Judge wspomaga kierowcę w uzyskaniu jeszcze większej wydajności napędu hybrydowego. Na ekranie można sprawdzić także ustawienia systemu aktywnego tempomatu, klimatyzacji i systemu audio. Następną nowością jest system multimedialny Toyota Touch 2 z ekranem dotykowym o przekątnej 6,1 cala. Po modernizacji asystent parkowania (SIPA) jest dostępny od poziomu średniego wyposażenia, a system ochrony przedzderzeniowej (PCS) może teraz zredukować prędkość o 60 km/h.

Toyota Prius+ dzieli hybrydowy układ napędowy ze standardowym Priusem i Aurisem. Składa się on z benzynowego silnika o pojemności 1,8 litra, silnika elektrycznego i bezstopniowej przekładni E-CVT. Łączna moc układu wynosi 136 KM. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,3 sekundy, a prędkość maksymalna to 165 km/h. Według danych producenta średni zużycie paliwa wynosi 4,4 l/100 km. Po modernizacji układ spełnia normę emisji spalin Euro 6. Inżynierowie zoptymalizowali również zawieszenie, ale nie podając w komunikacie na czym te zmiany polegały.

Toyota podkreśla, że Prius+ 2015 cechuje się korzystniejszym stosunkiem jakości do ceny, siedmiomiejscowy minivan kosztuje od 133 900 zł. Standardowy Prius to wydatek przynajmniej 112 900 zł.

Toyota Prius+ 2015 - cennikToyota Prius+ 2015 - cennik Toyota Prius+ 2015 - cennik

ZOBACZ TAKŻE:

Toyota RAV4 | Lifting i hybryda

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.