Nissan powraca do Europy z hatchbackiem segmentu C. Nazywa się Pulsar i ma stawić czoła konkurencji w postaci Toyoty Auris, Peugeota 308, czy Opla Astry. Co oferuje?
Do wyboru są dwie jednostki napędowe, jedna benzynowa i jedna wysokoprężna. Pierwsza to czterocylindrowy silnik 1.2 DIG-T z turbosprężarką, rozwijający moc 115 KM. Może on współpracować ze skrzynią ręczną o sześciu przełożeniach lub bezstopniową X-Tronic. Diesel to znana konstrukcja Renault 1.5 dCi o mocy 110 KM. W tym wypadku skrzynia może być tylko jedna: ręczna sześciobiegowa. Mocniejszy silnik benzynowy 1.6 DIG-T dołączy do oferty na początku przyszłego roku.
Pulsara można kupić w jednej z trzech wersji wyposażenia: Visia, Acenta i Tekna. Podstawowa Visia ma na pokładzie m.in. 6 poduszek powietrznych, klimatyzację, radio/CD/MP3 z wejściem USB i AUX, start/stop, czy tempomat. Trzeba za nią zapłacić w promocji przynajmniej 59 900 zł.
Bogatsza wersja Acenta będzie miała dodatkowo felgi ze stopów metali lekkich, dwustrefową klimatyzację, pakiet auto (automatycznie włączane światła i wycieraczki, samoczynnie przyciemniające się lusterko wsteczne, inteligentny kluczyk I-Key oraz przycisk uruchamiający i wyłączający silnik), jak również obszytą skórą kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów.
Najwyższa wersja Tekna jest standardowo wyposażona w pakiet Safety Shield , NissanConnect , system kamer 360, elektryczny hamulec awaryjny, 17-calowe felgi ze stopów metali lekkich oraz reflektory przednie w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej. Skórzana tapicerka oraz podgrzewane fotele stanowią wyposażenie opcjonalne.
ZOBACZ TAKŻE: