Wystawa zorganizowana została już po raz drugi na terenie wyjątkowo klimatycznego Muzeum Inżynierii Miejskiej mieszczącego się na krakowskim Kazimierzu. Całość terenu wystawowego została podzielona na segmenty tematyczne: polskie legendy, auta krajów demokracji ludowej, amerykańskie marzenia, legendarni mistrzowie, poczciwe i niezawodne, pierwsze automobile, zabytkowe jednoślady. Absolutnymi gwiazdami Classic Moto Show były: Mercedes-Benz 300SL "Gullwing", którym w tym roku Tadeusz Kozioł i Joanna Kołodziej wystartowali w Rajdzie Mille Miglia, przedwojenny Aston Martin Roadster i Jaguar XK 150, który wziął udział w rajdzie Paryż - Pekin. Fani brytyjskiej motoryzacji mogli podziwiać również dwa (jednego w trakcie rekonstrukcji) Jaguary E-Type. Drugiego Mercedesa 300SL "Gullwing" (w trakcie renowacji) można było podziwiać również na stosiku wydawcy magazynu Classicauto, gdzie znajdowała się także wyjątkowa Toyota S800 z lat 60-tych. Na uwagę zasługiwały piękne Ford Mustang GT i Dodge Challenger T/A z lat 70-tych oraz wiele innych samochodów i motocykli. Osobną salę zajmowały pojazdy z okresu świetności polskiej motoryzacji (m.in. - prototypowe pojazdy z fabryki FSM, Fiaty 126p i 125p oraz Warszawy M-20 i 223). Nie sposób wymienić ich wszystkich, ale każdy samochód na wystawie zasługiwał na osobne słowa uznania.
W sobotę wieczorem z terenu wystawy do kolejnego odcinka specjalnego ruszali uczestnicy rozgrywanego w tym roku po raz drugi Historycznego Rajdu Polski. Na starcie pojawiły się takie rodzynki jak Porsche 911, repliki Fiatów 125p z OBRSO czy Mercedes 280 SE wspierany przez polski oddział Mercedes-Benz i magazyn Classicauto. Miejmy nadzieje, że kolejna edycja Classic Moto Show ponownie zagości na terenie Muzeum Inżynierii Miejskiej a polscy kolekcjonerzy zaprezentują jeszcze bardziej wyjątkowe legendy motoryzacji.