Klienci mają do wyboru dwie odmiany modelu. IS 250 napędzany jest benzynowym V6 o pojemności 2,5 litra, generującym moc 207 koni mechanicznych i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik współpracuje z ośmiostopniowym automatem i potrafi rozpędzić auto do "setki" w czasie 8,1 sekundy. Maksymalna prędkość to 225 km/h, a średnie zużycie paliwa wynosi według producenta 8,6 l/100 km.
Drugą jest IS 300 - pierwsza hybrydowa odmiana modelu. W tym przypadku silnik również ma pojemność 2,5 litra, ale zamiast sześciu cylindrów w układzie "V" ma cztery cylindry w rzędzie. Motor benzynowy współpracuje z silnikiem elektrycznym, generując łączną moc 223 KM. Potencjał hybrydowego tandemu przekazywany jest na koła za pośrednictwem bezstopniowej skrzyni CVT. W sprincie do prędkości 100 km/h IS 300h jest odrobinę wolniejszy od odmiany spalinowej (8,3 sekundy). Może za to pochwalić się dwukrotnie niższym zużyciem paliwa. W trybie mieszanym na przejechanie 100 km potrzebuje zaledwie 4,3 l paliwa.
>> Tu znajdziesz ceny wszystkich modeli Lexusa sprzedawanych w Polsce <<
Auto dostępne jest w sześciu wariantach wyposażenia. Do 16 lipca można, niezależnie od wybranego rodzaju napędu, kupić IS-a w podstawowej odmianie (Elite) za 134 900 zł. Jest to przedsprzedażowa oferta promocyjna. Później wyjściowa cena 300h będzie wynosić 159 700 zł.
*oferta aktualna do 16 lipca br.