Auto, pod hasłem "niemiecka jakość prosto z Polski" reklamują Robertowi Lewandowskiemu, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek. Trudno się dziwić z wyboru zawodników, w końcu Astra powstaje w fabryce Opla w Gliwicach.
Skąd to całe zamieszanie? W sezonie 2012/2013 Opel wrócił do sponsoringu niemieckiej Bundesligi. Przez współpracę z klubami partnerskimi: Borussia Dortmund, Bayer 04 Leverkusen, 1. FSV Mainz 05, SC Freiburg oraz Fortuna Dusseldorf firma Opel, jako oficjalny partner premium pięciu drużyn piłkarskich, stawia fanów futbolu w centrum swojego zainteresowania.
Partnerstwo z klubami Bundesligi to dla Opla wielki powrót do sponsorowania sportu. Do 2002 r. producent samochodów był uważany za największego i odnoszącego najbardziej doniosłe sukcesy sponsora sportu, w tym piłki nożnej, w całej Europie. W latach 90-tych koncern z Russelsheim wspierał m.in. międzynarodowe federacje piłki nożnej FIFA i UEFA, jak również był partnerem renomowanych klubów takich jak Bayern Monachium, AC Milan czy Paris Saint-Germain. Niestety kłopoty finansowe koncernu i konieczność poszukiwania oszczędności spowodowały, że Opel na ponad 10 lat musiał zrezygnować ze wsparcia piłki nożnej.
>>> Szukasz używanego Opla? Mamy 3,6 tys. propozycji w przeróżnych cenach <<<
Niezmiernie cieszymy się z nowego partnerstwa z klubem piłkarskim, a tym bardziej cieszymy się z możliwości zaangażowania naszych najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy do współpracy reklamowej przy okazji cieszącego się dużym powodzeniem modelu Astra, który tak samo jak nasi bohaterowi reprezentuje niemiecką jakość prosto z Polski, z fabryki w Gliwicach - podkreśla Wojciech Mieczkowski, szef Opla w Polsce.
Współpraca zakłada także, przekazanie wybranych modeli marki piłkarzom. Podpowiadamy, warto wybrać Astrę w wersji OPC.