Na razie jako prototyp. W ciągu kilku najbliższych, dużych salonów samochodowych (m.in. Genewa i Nowy Jork), szefowie firmy chcą wybadać ewentualne zainteresowanie takim modelem. Jeśli reakcje będą przychylne, produkcyjna wersja otwartego Evoque'a może wyjechać na ulice już w przyszłym roku.
Cabriolet Concept zbudowany jest na trzydrzwiowej wersji auta, posiada elektrycznie składany, materiałowy dach oraz system ROPS (Roll Over Protection System), chroniący pasażerów podczas ewentualnego dachowania. Jak przystało na wersje studyjną, kabriolet Range Rovera został wyposażony w rozwiązania z najwyższej firmowej półki. Jest system Terrain Response, kamery oraz elektroniczny asystent ułatwiający parkowanie, topowy system audio przygotowany przez firmę Meridian oraz 8-calowy, dotykowy wyświetlacz.
O ile, naszym zdaniem, wspomniane wcześniej Murano CrossCabriolet nie prezentuje się zbyt apetycznie, Range Rover bez dachu wygląda całkiem nieźle. Przynajmniej na pierwszych oficjalnych zdjęciach.
A Wam jak się podoba?
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE:
Range Rover Evoque od 160 tys. złotych