W grudniu 2010 roku zadebiutował siedmiosobowy minivan Orlando ( ceny od 59 990 zł ). W 2011 dołączyły do niego nowy Aveo (sedan i hatchback), Cruze w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro i ekologiczny Volt (sprawozdanie z poczwórnej premiery znajdziecie tutaj ). Dzięki temu w coraz większej palecie modeli brakuje już tylko auta klasy średniej. Tę lukę wypełni nowy Malibu, którego premiera na polskim rynku spodziewana jest w tym roku.
Debiut nowego Aveo, a także Cruza w popularnym w Europie nadwoziu typu hatchback umożliwił marce Chevrolet znacząco zwiększyć sprzedaż. W 2010 roku sprzedano 6170 aut, a w 2011 już 7783 sztuk, co oznacza 26% wzrost.
Bestsellerem Chevroleta z liczbą 3702 sprzedanych egzemplarzy jest model Aveo. Co ciekawe, poprzednia generacja (obecnie Classic ) w 2011 roku cieszyła się taką samą popularnością, jak rok wcześniej, mimo debiutu zupełnie nowego modelu w połowie roku. Na drugim miejscu uplasował się malutki Spark (1363 sztuki), który odnotował 50% wzrost zainteresowania. Niewiele mniej sprzedano kompaktowych Cruze'ów (1317). Na końcu listy "popularnych" modeli Chevroleta uplasował się minivan Orlando, który znalazł 668 nabywców.
Marcin Lewandowski
ZOBACZ TAKŻE: