Toyota RAV4 Plug-in Hybrid GR SPORT. Sprawdzamy, co kryje w sobie najlepiej sprzedający się SUV na świecie

Toyota RAV4 to popularny samochód nie tylko na polskich ulicach, ale na drogach całego świata. Przyjrzałem się bliżej najnowszej generacji tego modelu wyposażonej w napęd hybrydowy typu plug-in, który rozwija moc 306 KM.

"Najlepiej sprzedający się SUV na świecie wszech czasów" - tak o Toyocie RAV4 mówią przedstawiciele producenta. Przyjrzymy się, co skrywa samochód, który cieszy się sympatią tak wielu ludzi w tak wielu częściach świata.

W poniższym felietonie wideo sprawdzam, jak jeździ i ile paliwa zużywa Toyota RAV4 Plug-in Hybrid po rozładowaniu akumulatora:

Zobacz wideo

Widoczna w materiale wideo RAV4 jest wyposażona w topową specyfikację GR SPORT. Z zewnątrz można ją rozpoznać m.in. po czarnych nadkolach, czarnym grillu ze specjalnym wzorem oraz po zmodyfikowanym tylnym zderzaku. Ponadto oznaczono tę wersję emblematami GR SPORT.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid GR Sport - wymiary klasycznego kompaktowego SUV-a i przestronne wnętrze

Auto ma 460 cm długości 185,5 cm szerokości i prawie 170 cm wysokości, z kolei bagażnik ma pojemność 520 l (to mniej o 60 l od pozostałych wersji napędowych tego modelu), a przestrzeń na bagaże da się powiększyć do 1168 l.

Spore nadwozie skrywa przestronne wnętrze. Na tylnej kanapie nawet wyższe osoby nie będą narzekały na brak przestrzeni na nogi, czy nad głową, a jeszcze lepiej jest w przedniej części kabiny. Fotele są wygodne i mają wystarczająco obszerne siedziska, co jeszcze całkiem niedawno nie było takie oczywiste w samochodach produkcji japońskiej.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - lepsza jakość wykończenia wnętrza

Materiały użyte do wykończenia przedziału pasażerskiego są solidne, całość sprawia dobre wrażenie, zwłaszcza, że zwrócono uwagę na detale - na przykład pokrętła wyposażono w gumowe opaski.

MATERIAŁ SPONSOROWANY TOYOTA CENTRAL EUROPE SP. Z O.O.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.