Elektryczny Smart w ostrej odmianie. Brabus wziął elektrycznego ForTwo i lekko zmodyfikował

Obecnie Smart produkuje już wyłącznie pojazdy elektryczne. Przez ten zabieg jeszcze bardziej przypomina zabawkowe pojazdy. Brabus natomiast trochę zmienił jego charakter

Brabus to firma, która nie jest nikomu obca. Głównie modyfikuje auta Mercedesa, ale również Smarty. I tak też zrobił z elektrycznym ForTwo, który nadał bardziej sportowy i agresywny sznyt.

Brabus 92R – co zmieniono?

Brabus dokładniej zmodyfikował Smarta EQ ForTwo Cabriolet. Opisał go, jako „superauto do miasta”, a wszystko dzięki ulepszonemu trybowi Sport+. Zwiększono moc do 92 koni mechanicznych i podbito również moment obrotowy do 180 Nm. 92R rozpędza się od 0 do 100 km/h w 10,9 s., natomiast prędkość maksymalna nie została zmieniona i nadal wynosi 130 km/h.

Brabus 92R - Smart EQ ForTwo CabrioletBrabus 92R - Smart EQ ForTwo Cabriolet Brabus

Modyfikacjom uległ również wygląd zewnętrzny auta, co ma zapewnić lepszą aerodynamikę pojazdu. Cały przód został zmieniony, aby był bardziej zadziorny i sportowy, przedni spojler kontrastuje z resztą nadwozia. Na tyle zamontowano nowy dyfuzor, który uzupełnia wizualnie wprowadzone zmiany.

We wnętrzu znajdziemy dwa siedzenia w czerwonej skórze z czarnymi przeszyciami i logo Brabus na oparciach i w innych miejscach m.in. na listwach progowych czy na gałce od zmiany biegów. Kolor dachu jest adekwatny do reszty auta.

Tomasz Korniejew i Smart EQ na ulicach WarszawySmart EQ - test - już tylko w wersji na prąd

Poza podbiciem mocy, Brabus zmodyfikował również zawieszenie na bardziej sportowe, które zostało dopasowane do konkretnych opon i wagi pojazdu. Firma zapewnia, że wprowadzone zmiany zapewnią lepszą jakoś prowadzenia, podwyższone bezpieczeństwo i zwinność, jakiej wcześniej nie było.

Brabus 92R - Smart EQ ForTwo CabrioletBrabus 92R - Smart EQ ForTwo Cabriolet Brabus

Brabus 92R powstanie jedynie w ilości 50 sztuk. Jego cena zaczynać się będzie od 54.740 euro. W standardzie znajduje się klimatyzacja, nawigacja i radio.

Zobacz wideo
Więcej o: