Nie trzeba napadać na bank, by usiąść za sterami nowego samochodu. Wystarczy zająć wygodną pozycję przed komputerem i poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z szeroką paletą pojazdów oferowanych w formie najmu długoterminowego lub elastycznego leasingu. W takiej sytuacji ofertę dopasowujemy do własnych możliwości finansowych. Mamy wpływ na długość umowy (od 2 do 5 lat), a także wysokość wkładu własnego. Oferta obejmuje również serwis ASO, dwa komplety opon, ubezpieczenie i pomoc drogową. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za popularne auta
SUV w stylu coupe to znak obecnych potrzeb rynkowych. X2 zrobiło dużą karierę na europejskim rynku. Przy wyrazistych kształtach zachowuje praktyczne wnętrze dla 4 dorosłych osób. 436-centymetrowe auto ma też spory prześwit (18 cm) i opcjonalny napęd 4x4. W wersji ze 136-konnym silnikiem benzynowym i automatyczną skrzynią biegów, zużywa zaledwie 6,3 l w cyklu mieszanym. Całkiem bogato wyposażone BMW dostępne jest za 1792 zł netto miesięcznie, przy wkładzie własnym na poziomie 10 tysięcy i 3-letnim najmie dla firm
Hyundai niedawno przeprowadził modernizację swojego kompaktowego przeboju. Auto występuje jako hatchback, nacechowany sportem liftback oraz praktyczne kombi. Co ciekawe, najmocniejsza wersja generuje aż 280 KM i potrafi podnieść ciśnienie. W codziennej eksploatacji dobrze sprawdzi się natomiast wolnossące 1.5 DPI o mocy 110 KM. To prosta, trwała i bezproblemowa jednostka. Oferuje niezłe osiągi i dostępna jest w niskiej cenie. W najmie dla firm możemy użytkować koreański samochód za 1073 zł netto miesięcznie przy wkładzie własnym rzędu 8 tysięcy zł
Clio od lat stanowi ścisłą czołówkę pośród najchętniej wybieranych samochodów w Europie ze sprzedażą roczną przekraczającą 300 tysięcy egzemplarzy. Auto ma 405 cm długości, 180 szerokości i 144 wysokości. Bagażnik o pojemności 391 litrów jest jednym z największych w segmencie B. Miejsca dla czterech podróżnych nie brakuje, a o dobrą dynamikę zadba sprawdzona jednostka 1.0 TCe o mocy 90 KM. Sprzężona z manualną skrzynią, zużywa zaledwie 5,2 l w cyklu mieszanym. Korzystnie też przedstawia się miesięczna rata netto przy wkładzie własnym na poziomie 6,5 tysięcy. To 971 zł
To jeden z najważniejszych modeli Forda. Kompaktowy SUV trzeciej generacji występuje z napędem na przednią lub obie osie. Pośród napędów, znajdziemy warianty benzynowe i wysokoprężne. Ofertę uzupełnia klasyczna hybryda oraz taka, którą naładujemy z gniazdka. Plus za dobre właściwości jezdne i pojemne wnętrze. Auto o długości 461,5 cm zmieści w bagażniku 565 l. Kierując się głosem rozsądku, warto postawić na wersję z doładowanym silnikiem 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM. Rata najmu netto startuje od 1722 zł netto przy wpłacie początkowej rzędu 10 tysięcy
Odświeżona stylizacja Audi może się podobać. Limuzyna ma 472 cm długości, 184,7 szerokości i 142,8 wysokości. Opcjonalne reflektory LED Matrix mają zasięg kilkuset metrów. W kabinie znajdziemy tworzywa wysokiej próby, sporo miejsca w dwóch rzędach i nowoczesne gadżety z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Pośród licznych silników, warto postawić na 1.5 TFSI o mocy 150 KM i 250 Nm. Wyposażono go w układ miękkiej hybrydy, co wpływa na zużycie paliwa - 5,7 l w cyklu mieszanym. Nowoczesny sedan dostępny jest od 2257 zł netto przy wkładzie własnym na poziomie 10 tysięcy
Czas szybko leci. 308 jest z nami od 15 lat, a właśnie w salonach pojawiła się trzecia generacja francuskiego bestsellera. Najnowsze wcielenie występuje jako hatchback i rodzinne kombi. Hatchback mierzy aż 436,5 cm długości. To o 11 cm więcej względem poprzednika. Peugeot wyznacza trendy, ale nie rezygnuje ze sprawdzonych rozwiązań. W katalogu wciąż znajdziemy jednostki zasilane benzyną i olejem napędowym. Wielokrotnie nagradzany 1.2 PureTech rozwija 130 KM i zapewnia dobrą dynamikę. 3-letni najem, 8,5 tysiąca zł wkładu własnego i rata miesięczna netto wynosi zaledwie 2804 zł