Jest barwna, oryginalna i wyraźnie odcina się od konserwatywnej konkurencji. Ma 346,5 centymetra długości, więc wszędzie się zmieści i łatwo nią manewrować w zatłoczonych arteriach wielkomiejskich. Auto można wyposażyć w 15-calowe aluminiowe obręcze i zdecydować się na jeden z 7 wyrazistych lakierów. Nieszablonową stylizację uzupełniają czarne elementy, a także przyciemnione szyby boczne oraz czarny, czerwony lub pomarańczowy dach. Auto dostępne jest jako 3 lub 5-drzwiowy hatchback. Atrakcyjnie też przedstawiają się LED-y do jazdy dziennej.
Mimo niezbyt dużych gabarytów, konstruktorom udało się wygospodarować sporo miejsca w przedziale pasażerskim. Zwłaszcza z przodu, gdzie wygodnie poczują się wysocy pasażerowie. Ciekawie też przedstawia się lista dodatków. Na pokładzie znajdziemy między innymi klimatyzację manualną, radio z Bluetooth i USB w pakiecie Comfort dostępnym dla wersji X. Aygo możemy również wzbogacić kamerą cofania, bezkluczykowym dostępem czy 7-calowym ekranem dotykowym multimedialnego kombajnu. System łączy się z zewnętrznymi nośnikami pamięci i pozwala przenieść ulubione aplikacje ze smartfonów opartych na Android Auto oraz Apple CarPlay.
Nie możemy zapominać o bezpieczeństwie. Toyotę wyposażono w komplet poduszek powietrznych oraz kilka systemów aktywnego wsparcia. Aygo ostrzeże przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu, a także uruchomi hamulce w trybie awaryjnym w razie wykrycia przeszkody i jednoczesnego braku reakcji kierowcy. Istotny argument stanowi też gwarancja. Producent przewidział na ten model 3-letni okres ochronny z limitem 100 tysięcy kilometrów. To zapewnia spokój i buduje wysoki poziom komfortu w głowie.
Miejska Toyota korzysta ze sprawdzonego, wolnossącego źródła napędowego. Litrowy silnik zbiera świetne opinie pośród mechaników i gwarantuje dobre osiągi. Generuje 72 KM i może współpracować z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. W cyklu mieszanym zużywa zaledwie od 4,8 do 5,3 litra benzyny na 100 kilometrów. Spełnia najnowsze, rygorystyczne normy emisji spalin i cechuje się niskim poziomem emisji CO2. Dobre opinie zbiera też precyzyjny układ kierowniczy i sprężyste zawieszenie.
Aygo jest jednym z najciekawszych i jednocześnie najpopularniejszych samochodów w swoim segmencie. Oferuje bogate wyposażenie, szerokie możliwości personalizacji i bezawaryjne źródło napędu. Ponadto, to auto jest bardzo korzystnie wycenione. Maksymalna korzyść sięga aż 4 100 zł. Korzystając z programu finansowego Toyoty leasing KINTO ONE, można użytkować Aygo już od 449 złotych netto miesięcznie. Zakres umowy jest elastyczny, więc każdy z łatwością dopasuje produkt do własnych potrzeb.