Pierwsza generacja Aurisa pojawiła się na rynku ponad dekadę temu. Rozsądna wycena w połączeniu z wysoką funkcjonalnością sprawiła, że już chwilę po debiucie auto stało się bestsellerem. Początkowo przedstawiciel segmentu C występował tylko jako hatchback. Druga generacja przyciągała klientów również praktycznym nadwoziem kombi. Kompaktowy samochód na stałe wpisał się w krajobraz polskich dróg.
Przyjazne użytkownikowi auto wyróżnia się nieskomplikowaną obsługą pokładowych udogodnień i praktycznym wnętrzem. Zarówno hatchback jak i kombi oferują mnóstwo schowków, uchwytów na napoje, rozmaitych wnęk i duży bagażnik - od 360 do 600 litrów. W rodzinnym wariancie, złożenie asymetrycznej kanapy oznacza powiększenie przestrzeni bagażowej do 1658 litrów. To jeden z najlepszych wyników w segmencie. Ponadto, możemy liczyć na wiele rozwiązań podnoszących komfort codziennej eksploatacji. To między innymi:
- System multimedialny Toyota Touch® 2 z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali
- Światła główne w technologii projektorowej
- Tempomat
- Multifunkcyjna kierownica z obsługą systemów multimedialnych
- Układ rozpoznawania znaków drogowych
- Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia
Dlaczego Aurisa upodobali sobie taksówkarze? Obok przestronnego wnętrza, to zasługa oszczędnych jednostek napędowych. Podstawowy motor to wolnossąca benzyna o pojemności 1.33 litra i mocy 99 KM. Do 100 kilometrów na godzinę rozpędza się w 12,6 sekundy, a potrzebuje przy tym zaskakująco małych ilości paliwa - w cyklu mieszanym wystarczy mu zaledwie 5,5 l/100 km, a w trasie zużycie może wynosić nawet 4,8 litra.
Specjalna cena Aurisa przed nadejściem Corolli dobiega końca. To sprawia, że kompaktowy samochód można teraz kupić dużo taniej, nawet w cenie mniejszego Yarisa. Maksymalny rabat sięga niemal 17 tysięcy złotych. Oferta obejmuje wszystkie specyfikacje wyposażeniowe i wersje silnikowe. Do tego dochodzą atrakcyjne programy finansowania, dzięki którym można użytkować Toyotę już za 599 złotych netto miesięcznie.