Hiszpański SUV zadebiutował kilka tygodni temu i już cieszy się sporym powodzeniem na europejskim rynku. Na zainteresowanie flagowym SUV-em Seata składa się kilka czynników. To między innymi gabaryty. Auto ma 473,5 centymetra długości, 184 szerokości i 167,5 wysokości. Rozstaw osi wynosi 279 cm. Karoserię można wzbogacić w pełni LED-owymi światłami, elektrycznie unoszoną pokrywą bagażnika i 20-calowymi obręczami ze stopów lekkich.
Tarraco występuje w dwóch wersjach wyposażeniowych: Style i Xcellence. Już podstawowa oferuje bardzo wiele w standardzie. To między innymi:
- Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą
- W pełni diodowe reflektory z funkcją doświetlania zakrętów
- System multimedialny z 8-calowym, dotykowym wyświetlaczem
- System bezkluczykowego uruchamiania samochodu KESSY GO
- Czujnik deszczu i zmierzchu
- Automatyczna klimatyzacja trzystrefowa Climatronic
Poza tym, mamy możliwość doposażenia auta w wiele ciekawych, rozsądnie wycenionych udogodnień:
- Ogrzewanie postojowe
- System kamer 360 z widokiem z góry
- Aktywny tempomat (ACC)
- BeatsAudio, system audio klasy premium o mocy 340W ze wzmacniaczem, 9 głośnikami i subwooferem
Mnóstwo przestrzeni w przedziale pasażerskim i długa lista pokładowych udogodnień to nie koniec zalet hiszpańskiego SUV-a. Ofertę uzupełnia szeroka gama mocnych jednostek napędowych.
Pod maską Tarraco może pracować jeden z dwóch silników benzynowych. Pierwszy z nich to 1.5 TSI o mocy 150 koni mechanicznych. Został sprzężony z manualną, 6-biegową skrzynią i napędem na przednią oś. Mimo stosunkowo niewielkiej pojemności, topowy SUV rozpędza się do setki w 9,7 sekundy i rozpędza do 201 km/h. Ofertę uzupełnia 2.0 TSI. 190 KM pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 8 sekund. Benzynowej jednostce wtóruje system 4Drive i automatyczna, 7-stopniowa skrzynia DSG.
Miłośnicy diesli mogą zdecydować się na 150 lub 190-konne 2.0 TDI. 4-cylindrowy silnik w najmocniejszej konfiguracji połączono z napędem na obie osie i dwusprzęgłową przekładnią. Taki tandem gwarantuje bardzo dobre osiągi (8 sekund do setki) i niskie zużycie paliwa - 7,3 litra w cyklu mieszanym.