Pierwsza generacja błyskawicznie stała się przebojem na europejskiej scenie. Teraz czas na drugie wcielenie Juke'a, które jest na wskroś nowoczesne, dynamiczne i pełne technicznych nowinek. Sprawdzamy, czego spodziewać się po najnowszym crossoverze Nissana.
-
-
Odważny wygląd
Poprzednik wyglądał kontrowersyjnie, ale mimo to przypadł do gustu klientom. Debiutujący model garściami czerpie wzorce z poprzednika, ale i wprowadza sporo świeżości. Nadwozie można osadzić na 19-calowych felgach i wybrać jeden z 26 wariantów kolorystycznych. Wśród nich mamy lakiery specjalne i Fuji Set przewidziany specjalnie dla japońskiego crosssovera. A kontrastujący z barwą karoserii dach mocno wyróżnia ten model na tle konkurencji.SPRAWDŹ CENNIK
-
-
-
Nowoczesne i pełne gadżetów wnętrze
Juke wyraźnie urósł - z tyłu otrzymujemy blisko 6 centymetrów więcej niż w poprzedniku. Spory jest też bagażnik - pomieści 422 litry (po złożeniu oparcia - 1305 l). Fotele mogą być pokryte tapicerką ze skóry lub alcantary. Ciekawie przedstawiają się też multimedia. 8-calowy wyświetlacz współpracuje z CarPlay i Android Auto. Na pokładzie znajdziemy kamerę cofania, nagłośnienie Bose z głośnikami w zagłówkach, podgrzewaną przednią szybę i pokładową sieć Wi-Fi.SPRAWDŹ CENNIK
-
-
-
Bezpieczny i dynamiczny
Należy wspomnieć też o systemach wsparcia. ProPilot wprowadza Juke'a na kolejny poziom autonomiczności. Auto utrzyma się pośrodku pasa ruchu, a aktywny tempomat zwolni lub przyspieszy za poprzedzającym pojazdem. Auto rozpoznaje znaki drogowe, wychwytuje samochody w martwym polu, a zestaw radarów i czujników awaryjnie zatrzyma Nissana, jeśli przed nim pojawi się przeszkoda w postaci pieszego, dużego zwierzęcia lub innego auta.SPRAWDŹ CENNIK
-
-
-
Mocny silnik
Litrowy, trzycylindrowy motor wsparto doładowaniem. Maksymalna moc sięga 117 KM, a moment obrotowy wynosi 200 Nm. Do wyboru oddano manualną, 6-stopniową przekładnię i 7-biegowy, dwusprzęgłowy automat. Juke sprzężony z manualną skrzynią do setki przyspiesza w 10,4 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 180 km/h. W średnim rozrachunku zużywa 5,9 l, a w trasie zaledwie 5 litrów. Na pełnym baku przejedzie blisko 900 kilometrów.SPRAWDŹ CENNIK
-
-
-
Juke'a już można zamawiać
Produkcja japońskiego crossovera już ruszyła w brytyjskich zakładach koncernu. Nissan niedawno przedstawił polski cennik, a samochód można zamawiać. Warto, bowiem jest nowoczesny, praktyczny i bardzo dobrze wyposażony. Do tego pozwala swobodnie konfigurować warianty kolorystyczne i wyposażeniowe. Sporo opcji pogrupowano w rozsądnie wycenionych pakietach. Istotne, że producent przewidział dla tego modelu rozszerzoną, 5-letnią gwarancję.SPRAWDŹ CENNIK
-
*** ***
Prezentowane powyżej treści i produkty są niezależnym wyborem redakcji serwisu. W powyższym tekście umieszczone zostały linki promocyjne naszych Partnerów. Klikając w nie, wspierasz naszą działalność.