żuk
-
Równo za rok Żukowi stuknie pięćdziesiątka
Podwozie i silnik z samochodu Warszawa, a na tym blaszana buda o właściwościach aerodynamicznych cegły. Krótka historia najpopularniejszego...
Podwozie i silnik z samochodu Warszawa, a na tym blaszana buda o właściwościach aerodynamicznych cegły. Krótka historia najpopularniejszego...
będą czekać liczne zadania i podchwytliwe zagadki. Finał imprezy przewidziany jest w ośrodku Rudka, gdzie przy ognisku rozdane zostaną nagrody, a uczestnicy będą mogli bawić się do białego rana. Rajd Żuka przeznaczony jest dla zabytkowych samochodów dostawczych, specjalnych oraz użytkowych. W przypadku
Premiera Żuka odbyła się w 1958 roku, a rok później, dokładnie 24 lipca 1959 roku pierwsze samochody zjechały z linii produkcyjnej. Przez pierwsze osiem lat w samochodzie montowano silnik dolnozaworowy o pojemności 2,1 litra i mocy 50 koni mechanicznych. Jednostka była trochę za słaba do auta
Pokolenie dzisiejszych 30- i 40-latków pamięta jeszcze czasy, w których Żuk w ruchu ulicznym nie był rzadkim widokiem. Problemy z tymi autami były dwa. Po pierwsze korzystały ze starej bazy technologicznej. I pisząc starej, mam na myśli naprawdę starą. Po drugie to były woły robocze. Nie miały
? Żuk, którego sprzedaje prezes Izery, nie stał bezczynnie. Pomagał w przeprowadzce i woził złom Szybko okazało się, że trop był dobry, ale i tak trafiłem kulą w płot. Rzeczywiście dawny prezes EMP sprzedaje słynny polski samochód, który od biedy można uznać za narodowy, bo zadbał w czasach PRL o
Pewien 25-latek znalazł sposób na dodatkowe źródło dochodu. Na terenie Jarosławia oraz Przemyśla kradł samochody i sprzedawał je w skupie złomu. Złodziejski proceder został jednak szybko zakończony przez lokalną policję. Kradzież żuka zwieńczeniem całej serii przestępstw Funkcjonariusze końcem
dobrać kształt i cenę. Czasy, w których FroGum zaczynał rynkową karierę, były jednak zasadniczo inne. Dokładnie 35 lat temu, a więc u schyłku PRL-u, w Grodzisku Mazowieckim powstał mały zakład rzemieślniczy, który postanowił wyspecjalizować się w dywanikach do Żuka, Malucha i Poloneza. Żuk, Maluch i PRL
Premiera Żuka odbyła się w 1958 roku, a rok później, dokładnie 24 lipca 1959 roku pierwsze samochody zjechały z linii produkcyjnej. Przez pierwsze osiem lat w samochodzie montowano silnik dolnozaworowy o pojemności 2,1 litra i mocy 54 koni mechanicznych. W 1966 roku silnik uległ modyfikacjom
Tekst pochodzi z katowickiego wydania Gazety Wyborczej Polonez Truck kupiony za 300 zł na złomowisku nie wygląda na pojazd, który byłby w stanie dojechać do najbliższego skrzyżowania. Spore szanse na dotarcie do koła podbiegunowego ma za to należący kiedyś do gazowni żuk - bo, jak wiadomo
Ursus, lider w produkcji ciągników, który odnotowuje w ostatnich latach coraz lepsze wyniki finansowe, ma ambitne plany. Karol Zarajczyk, prezes firmy, podczas wywiadu udzielonego WP Money na Europejskim Kongresie Gospodarczym stwierdzi, że firma intensywnie pracuje nad nowymi rodzajami pojazdów -
Felieton 26 Rocznice 28 Classicauto Cup. Zapowiedź sezonu 2014 30 Reportaż. Polski Fiat na Krecie 32 Mercedes W113 Pagoda. Zaprojektowany raz a dobrze 44 Classicauto testuje. Żuk A03 w wielkim mieście 48 Lotus Esprit S3. Bond przesiada się z Aston Martina 56 Volvo 480 Turbo. Kiedy Szwedzi zaskakują, robią