eksploatacja

Więcej o:

eksploatacja

  • Najtańsze w eksploatacji kabriolety

    Niemiecka firma analityczna EurotaxSchwacke przygotowała ranking 10 modeli, które zapewniają najniższe koszty eksploatacji w segmencie kabrioletów (w nawiasie kolejno miesięczny koszt eksploatacji oraz koszt każdego przejechanego kilometra w EUR): - Smart Fortwo cdi Cabrio (362 EUR; 0,29 EUR

  • Samochody najtańsze w eksploatacji

    Pod uwagę branych było kilka czynników od ceny zakupu poczynając, poprzez utratę wartości, koszty serwisowania i ubezpieczenia, po koszty paliwa. Do obliczeń założono czteroletni okres użytkowania z przebiegiem rocznym wynoszącym 15 tys. km dla każdego auta. Oczywiście wszystkie ceny dotyczą rynku

  • Czy trzeba wymieniać łańcuch rozrządu i ile kosztuje jego eksploatacja

    łańcuch zamiast paska właśnie ze względu na potężne pokłady niutonometrów, jakie musi przenieść mechanizm w codziennej eksploatacji. Dodatkowo, we współczesnych jednostkach napędowych łańcuch rozrządu musi zmagać się nie tylko z niższą jakością zastosowanych materiałów, większą mocą silników

  • Eksploatacja kabrioletu. O tym warto pamiętać

    konstrukcję i niezawodne silniki benzynowe, ich eksploatacja nie pochłonie zbyt dużych środków finansowych. Ceny bieżących napraw nie odbiegają od wersji z zamkniętym dachem. To wszystko sprawia, że latem notujemy coraz więcej użytkowników w pojazdach typu cabrio. Niemniej, nie wszyscy pamiętają o

  • Eksploatacja samochodu elektrycznego zimą. Czy to ma sens?

    przez kierowców podczas zimowych zmagań, jasno wskazują, że z punktu widzenia eksploatacji wiele się nie zmienia. 83 proc. właścicieli, którzy użytkowali swoje auta zimą, korzysta z ?elektryków" z podobną częstotliwością bez względu na porę roku ? wynika z badania. Z kolei 77 proc. to osoby, które użytkowali

  • Dziewięć kompaktów za 5 tysięcy złotych.Trwałe i tanie w eksploatacji

    rzędzie wygodnie zasiądą tylko niewysokie osoby. Długą i bezproblemową eksploatację zapewniają wolnossące silniki benzynowe z rodziny Ecotec - 1.4, 1.6, 1.8 i 2.0 generujące 60-136 KM. Pamiętajmy, aby pasek rozrządu wymieniać dwukrotnie częściej niż zaleca producent. Zaniechania mogą prowadzić

Copyright © Agora SA