volkswagen polo gti

Więcej o:

volkswagen polo gti

  • Volkswagen Polo GTI | Test | Wbrew modzie

    , natomiast za Renault Clio R.S. (1,6, 200 KM) zapłacimy 89 900 zł. Suma summarum Volkswagen Polo GTI jest solidnym, dobrze wykonanym i praktycznym samochodem. Daje niezwykłą frajdę z jazdy, potrafi zaskoczyć osiągami i wywołać uśmiech na twarzy kierowcy, a w codziennej eksploatacji nie męczyć zbyt twardym zawieszeniem

  • Volkswagen Polo GTI | Znamy polskie ceny

    Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz pod jego maską zagości większy silnik 1.8 TSI (serii EA888)

  • Volkswagen Polo wraca do świata rajdów. Oto Polo GTI R5

    Volkswagen Polo to bardzo utytułowany samochód w świecie rajdów. Niemiecka maszyna zapewniła wygraną w 40 rajdach, 38 razy kierowcy tego samochodu stali na podium, a przy okazji zdobyli 12 tytułów. Całkiem nieźle, jak na kilka lat. Kilka godzin temu pojawiły się pierwsze zdjęcia nowego Polo GTI R5.

  • Nowy hothatch Volkswagena lada moment w salonach. Znamy ceny

    Pod maską pracuje silnik 2.0 TSI połączony z dwusprzęgłową, 6-biegową skrzynią DSG. Pierwsza setka na liczniku pojawia się już po 6,7 sekundy a prędkość maksymalna to 237 km/h. Polo GTI wyróżnia się nie tylko agresywną stylizacją i charakterystycznym dla wersji GTI czerwonym kolorem nadwozia. Osłona

  • Polski cennik Polo GTI

    Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Najtańszy Volkswagen Polo GTI z pięciodrzwiowym nadwoziem kosztuje 77 520 zł. W tej cenie otrzymamy samochód z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM, który przyspiesza do setki w 6,9 sekundy (tyle samo, co Golf GTI) i osiąga maksymalnie 229 km/h. Samochód

  • 170-konna Fiesta EcoBoost

    z Volkswagenem Polo GTI czy Oplem Corsą OPC. Poza mocnym silnikiem, Fiesta zyska także bardziej rasowy wygląd i zerwie ze swoim cukierkowym wizerunkiem. Zastosowane w prototypie nakładki progów i zderzaków, tylne skrzydło i dyfuzor skrywający sporych rozmiarów końcówki wydechu oraz 17-calowe alufelgi mają

  • Volkswagen wraca do rajdów. Oto Polo GTI R5

    Volkswagen Polo GTI R5 pod względem techniki jest bardzo bliski Fabii R5. Czeski producent wprowadził rajdówkę do oferty już w 2015 roku. W tym przypadku bazą było topowe Polo GTI. Pod maską samochodu rajdowego pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy. W drogowej wersji Polo GTI