tsi
-
Skoda zapowiada rewolucję silnikową
Producent z Mlada Boleslav zapowiada dużą rewolucję pod maskami swoich modeli. Wiele silników zniknie z oferty, ale na pocieszenie pojawią się...
Producent z Mlada Boleslav zapowiada dużą rewolucję pod maskami swoich modeli. Wiele silników zniknie z oferty, ale na pocieszenie pojawią się...
Silnik 1.2 TSI dołącza do swojego większego brata 1.4 TSI, montowanego w Golfie i Passacie. Małą pojemność nie oznacza wcale rezygnacji z osiągów. Jako przedstawiciel nowoczesnej linii TSI silnik 1.2 wyposażono w turbosprężarkę, dzięki której moc małej jednostki wynosi 105 KM (przy 5000 obr./min
Seryjnego Golfa GT napędza silnik 1.4 TSI o mocy 160 koni i maksymalnym momencie obrotowym 240 Nm. Sportec przygotował modyfikację jednostki sterującej silnika, która pozwala podnieść te wartości do okrągłych 200 koni przy 5000 obr./min i 286 Nm maksymalnego momentu, osiąganych przy 1800 obr./min
Nowoczesne silniki benzynowe TSI z serii EA211 produkowane są przez czeską markę od 2012 roku. Skoda właśnie pochwaliła się, że w jej zakładach powstał silnik TSI numer 1 000 000. Czesi aktualnie produkują cztery warianty pojemności tej jednostki, a w przyszłym roku dołączy do nich jeszcze 1.0 TSI
W 2009 roku w palecie jednostek napędowych grupy Volkswagena pojawił się małolitrażowy silnik 1.2 TSI. Miał uzupełnić gamę silnikową aut segmentu B i C wypierając znane od lat wolnossące motory z pośrednim wtryskiem paliwa. Silnik 1.2 TSI - konstrukcja Nowatorska konstrukcja inżynierów koncernu VAG
Skoda po raz pierwszy oferuje instalację LPG do silnika w technologii TSI (turbobenzyna z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Najtańsza Skoda Octavia 1.4 TSI Classic kosztuje - po uwzględnieniu aktualnego rabatu w wysokości 5 000 zł - 56 900 zł, a dopłata do instalacji wynosi 6 299 zł. Cena auta
Złego, dobre początki Początkowo 1.4 TSI zachwycał wszystkich, zarówno dziennikarzy jak i samych użytkowników. Z niewielkiej pojemności skokowej udało się wygenerować 122-125 KM lub 160-180 KM w wersji wykorzystującej kompresor jak i turbosprężarkę. Bez względu na wariant mocy, jednostka otrzymała
W miejskiej Fabii czas na zmiany. Trzycylindrowy silnik 1.0 TSI z czterema zaworami na cylinder zastępuje wykorzystywany do tej pory motor czterocylindrowy o pojemności 1,2 litra. Nowa jednostka występować będzie w dwóch wariantach. Pierwsza oferuje więcej mocy ? 95 KM, kiedy 1.2 TSI było 5 KM
Cupra wzmacnia ofertę modelu Leon, poszerzając dotychczasową gamę silnikową. Począwszy od trzeciego kwartału tego roku, kompaktowy model hiszpańskiej marki z nowymi jednostkami napędowymi pojawi się w ofercie z nadwoziem hatchback oraz kombi. Podstawową jednostką będzie teraz silnik 1.5 TSI o mocy
benzyniak, w którym zwiększono pojemność, a konkretnie skok tłoka z 80 do 85,9 mm. Silnik pracuje w cyklu Millera, a jej stopień kompresji to 12.5:1. Po raz pierwszy jednostka TSI została wyposażona w turbosprężarkę ze zmienną geometrią turbiny, co znacznie poprawia reakcję silnika. Zmiana kąta ustawienia
Kupujemy używaną Skodę | Poradnik | Na te modele lepiej uważaj! 1.0 TSI zastąpi 1.2 TSI w 110-konnym wariancie. Bazowym silnikiem w Octavii wciąż pozostanie 1.2 TSI 85 KM. Cennik tego ostatniego otwiera kwota 63 450 zł (bez promocji i rabatów). A ile trzeba zapłacić za silnikową nowość w Skodzie