tokio 2009

Więcej o:

tokio 2009

  • Tokio 2009 | Jesienne premiery

    pudełkowate minivany, czy duże tylnonapędowe limuzyny, jak Nissan Fuga ( Infiniti M ), czy Toyota Mark X stanowią o kolorycie tego salonu. Zapraszamy do galerii premier Lista premier Tokio 2009 : Daihatsu Basket Daihatsu Deca Deca Daihatsu e:S Honda CR-Z Honda EV-N Honda Skydeck Concept Honda Step WGN Honda

  • Tokio 2009 | salon bardziej lokalny

    . Juliusz Szalek Lista premier Tokio 2009: Daihatsu Basket Daihatsu Deca Deca Daihatsu e:S Honda CR-Z Honda EV-N Honda Skydeck Concept Honda Step WGN Honda U3-X Infiniti M Hybrid Lexus LF-A Lotus Exige Scura Mazda Kiyora oraz nowe silniki Sky-G i Sky-D Mitsubishi i-MiEV Cargo Mitsubishi PX-MiEV Nissan Fuga

  • Tokio 2009 | Retrofuturyzm

    O ile Toyota FT-EV (Future Toyota Electric Vehicle) mocno oparta na konstrukcji iQ niewiele odbiegała wyglądem od oryginału, to FT-EV II jest już nie do poznania. Zniknęła wysoko podniesiona maska, gdyż nie ma konieczności upychania pod nią silnika spalinowego. Przednia szyba schodzi nisko łącząc

  • Tokio 2009 | Sky-G i Sky-D od Mazdy

    Plany są ambitne i do 2015 roku zakładają redukcję spalania dla wszystkich samochodów sprzedawanych ze znaczkiem Mazdy o 30% w stosunku do roku 2008. Nowe generacje silników debiutujących podczas Salonu w Tokio 2009 mają uczynić te plany realnymi. Silnik Sky-G to benzynowa jednostka z bezpośrednim

  • Tokio 2009 | Hybrydowe Subaru

    Subaru Hybrid Tourer Concept został zbudowany, aby zapowiedzieć rozwój napędów hybrydowych przez firmę Subaru. Podstawę napędu stanowi tradycyjny silnik spalinowy w układzie bokser o pojemności dwóch litrów i wspomagany turbiną. Za nim umieszczono pierwszy silnik elektryczny. Drugi znajduje się przy

  • Tokio 2009 | Jeszcze nowsze Alto

    Nie ma żadnych jasnych wyjaśnień ze strony Suzuki skąd taki pomysł. Prezentowanie kolejnego modelu tej samej wielkości, o tej samej nazwie i nawet z identyczną stylizacją przedniej części nadwozia może oznaczać jedno. Suzuki planuje wdrożyć drugi model na innych rynkach. Najprawdopodobniej nowy Alto

  • Tokio 2009 | Honda CR-Z

    Honda CR-Z nawiązuje wyglądem do drugiej generacji Hondy CRX z przełomu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych. Tym razem nie będzie tak sportowa, ma za to być bardziej przyjazna dla środowiska. Tak jak Honda zapowiadała od samego początku, pod maską pojawi się hybrydowy układ napędowy.

  • Tokio 2009 | Japoński Lotus?

    Przypuszczać, bo póki co, niewiele jeszcze da się na jego temat powiedzieć na pewno. Wiadomo, że napędzane będzie centralnie umieszczonym silnikiem o pojemności 2,3l pochodzącym z Mazdy 3 MPS. Na potrzeby "japońskiego Lotusa " inżynierowie podnieśli jednak jego moc do 280 KM. Od supersamochodu

  • Tokio 2009 | Japońska ulica

    Większość prezentowanych tutaj produkcyjnych nowości nigdy nie pojawi się w Europie. To dla japońskich producentów zbyt mały rynek. Ważny, ale nie najważniejszy. Tylko Toyota sprzedaje w Japonii blisko 40 różnych modeli, a Corolla jest tu osobną marką. Na ulicy widać także Nissany i Mitsubishi, ale

  • Tokio 2009 | najważniejszy salon Azji

    Zarówno w Genewie, jak i we Frankfurcie obecność producentów japońskich była dość ograniczona. Najbardziej aktywnie działał Hyundai, co jest zrozumiałe, bo na kryzysie tyko zyskał. Japońskie firmy szykują ofensywę na zbliżający się salon tokijski. Subaru, Honda, czy Mazda już publikują pierwsze

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.