Kategorie eksperckie The Best of Moto 2023. W tym roku przyznano cztery nagrody i wyróżnienie

Bardzo ważną częścią naszego plebiscytu są cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach zdecydowali jurorzy. Do każdej kategorii wybraliśmy oddzielne grono ekspertów z danej dziedziny.

Projekt w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu 

Zwycięzca: Skoda "Szerpowie nadziei" i konsekwentne wsparcie TOPR
Wyróżnienie: Rolls-Royce Future Key we współpracy z krakowską ASP

Na łamach Moto.pl poruszamy tematy ważne, a projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzone przez producentów samochodów należą do kategorii, która często przez media jest pomijana. Dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat. 

  • JLR: mobilny akumulatorowy system magazynowania energii
  • Kia Polska wspiera Fundację Dr Clown 
  • Mercedes-Benz Polska „Dzień Ziemi każdego dnia" 
  • Rolls-Royce konkurs Future Key z ASP w Krakowie
  • Skoda "Sherpowie Nadziei"
  • Volvo przechodzi na paliwa odnawialne w transporcie morskim

Produkt finansowy roku

Zwycięzca: Mercedes-Benz Lease&Drive 1%

Świat motoryzacji zmienia się w błyskawicznym tempie. Zmienia się także mentalność kierowców, którzy coraz częściej chcą korzystać z samochodów, ale niekoniecznie płacić za ich posiadanie. Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Zdecydowaliśmy, że warto je docenić. 

  • Kia For You i Kia For Business 
  • Mercedes: oferta taktyczna Lease&Drive 1% która wspierała sprzedaż modeli elektrycznych EQE, EQS, EQS SUV w Q2 2023 
  • Mitsubishi: Lease&GO 
  • Lexus: najem KINTO ONE

Design Moto 

Zwycięzca: Volvo EX90

Podobno większość z nas samochody kupuje przede wszystkim oczami. Nie wiemy, czy to prawda, ale wiemy, że jest bardzo istotne to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów przedmiotów użytkowych.

  • Alfa Romeo Giulia 
  • Audi grandsphere concept 
  • CUPRA Formentor VZ Tribe Edition 
  • DS 7 
  • Ford Bronco 
  • Honda Civic Type R 
  • Hyundai KONA 
  • Jeep Avenger 
  • Kia EV9 
  • Lexus LBX 
  • Mazda 3 Hatchback
  • Mercedes-Benz CLE Coupe 
  • MINI Coutryman 
  • Mitsubishi ASX 
  • Opel Astra GSe 
  • Peugeot 408 
  • Porsche 911 Dakar Red58 Special 
  • Range Rover Sport SV Edition One 
  • Renault Rafale 
  • Rolls-Royce Spectre 
  • Skoda Enyaq Coupe 
  • Toyota Prius Plug-in 
  • Volkswagen ID.7 
  • Volvo EX90 

Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku  

Zwycięzca: Kampania Cupra Formentor

Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców.

  • Mitsubishi: współpraca z Maciejem Kaweckim, wysokozasięgowym, niezwykle prestiżowym influencerem 
  • Suzuki: zaangażowanie w polski sport 
  • Volkswagen: wydanie specjalne od Transportera do ID.Buzza. Współpraca marki Volkswagen Samochody Dostawcze z Classic Auto
  • Mercedes: akcja „Nastrojowej Kolory Polski"- wprowadzenie na rynek Klasy T
  • Porsche: 911 Dakar Red58 Special Coldwaves x Porsche Taycan 
  • Cupra: Formentor kampania
  • Skoda: 20 lat w służbie TOPR 
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.