obrotomierz grafika

do wygrania

ekspres irobot hotel fytownica kamerka
obrotomierz grafika

o plebiscycie

Plebiscyt „The Best of Moto” już od 6 lat wskazuje trendy
na rynku motoryzacyjnym i na niespotykaną na rynku skalę
angażuje miłośników samochodów

7 edycja

29 tys.

tyle głosów oddano w poprzedniej edycji

10 mln

do tylu użytkowników dociera plebiscyt podczas miesiąca promocji

Poznaj zwycięzców

Kategorie

14 kategorii, w których wybierają internauci

Dla większości kierowców do kategorii samochodów miejskich zaliczają się głównie auta segmentu A. Jednak w mieście świetnie sobie radzą także pojazdy segmentu B. Dlatego postanowiliśmy, że w tej kategorii można oddawać głos na pojazdy z tych dwóch segmentów.

Poznaj zwycięzców

Taki, który jest wystarczająco duży, by podróżować, jednocześnie nie jest za duży i łatwo parkuje w mieście. Niektóre modele mają nowatorskie rozwiązania, które czynią je jeszcze bardziej przydatnymi dla użytkowników. Takie zazwyczaj są samochody szeroko pojętego segmentu C, na które można oddawać głosy w tej kategorii.

Poznaj zwycięzców

Rodziny zazwyczaj potrzebują sporo miejsca na bagaże. Ważny jest też dla nich komfort podczas dalekich podróży. To z kolei oferują samochody segmentu C i D. I to właśnie na nie można oddawać głosy w kategorii auto rodzinne.

Poznaj zwycięzców

Rewolucję w motoryzacji widać także w samochodach segmentu B. Nie tylko stają się coraz większe, ale także coraz bardziej nowatorskie. W nowych modelach pojawiają się najnowsze rozwiązania technologiczne, które w pojazdach tej wielkości były dotąd niedostępne.

Poznaj zwycięzców

Samochód uniwersalny to taki, który sprawdzi się w każdych warunkach. Dla jednych będzie to łatwo parkujący się pojazd, przestronny dla rodziny, komfortowy podczas długich i nietypowych podróży. Inni do tej kategorii zaliczą samochody nieco większe, które mają duże możliwości przewozowe.

Poznaj zwycięzców

Luksus dla wielu osób znaczy coś innego. Jesteśmy ciekawi, czym jest dla naszych czytelników, dlatego ta kategoria jest szeroka i postanowiliśmy „wystawić” w niej różne propozycje modeli z segmentu Premium.

Poznaj zwycięzców

Kategoria "Samochód sportowy" jest złożona. Czy najlepszym autem sportowym będzie samochód, który najszybciej przyspiesza od 0 do 100 km/h, czy może lepszy okaże się ten mniej dynamiczny, ale za to dający więcej emocji podczas prowadzenia?

Poznaj zwycięzców
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

Na rynku jest wiele wspaniałych samochodów, ale tylko niektóre mogą zostać nominowane do kategorii samochód legenda. Do tego miana pretendują modele, które z różnych względów mają szerokie rzesze fanów na całym świecie lub stały się ikonami popkultury.

Poznaj zwycięzców

W segmencie samochodów dostawczych dzieje się równie dużo co w osobówkach i mają równie wielki wpływ na przyszłość motoryzacji. Pracują przecież codziennie w naszych miastach i wożą towary po drogach, a często... o nich zapominamy. Niesłusznie! To nowa kategoria w naszym plebiscycie i spodziewamy się w niej zażartej walki o tytuł.

Poznaj zwycięzców

Nie da się nie zauważyć, że wśród kierowców samochodów coraz większą popularnością cieszą się pojazdy, które można prowadzić mając prawo jazdy kat. B lub AM. Są wśród nich nie tylko skutery i motocykle z silnikami do pojemności 125 cm3 ale także quady i trójkołowce z homologacją I5e.

Poznaj zwycięzców

Jest to kategoria, która jest ukłonem w stronę społeczności kierowców szczególnie ceniących sobie wrażenia z jazdy, jakie dają jednoślady, do których prowadzenia jest wymagana kat. A prawa jazdy.

Poznaj zwycięzców

W tej szerokiej kategorii chcemy, by nasi czytelnicy wybrali najważniejsząspośród różnych innowacji motoryzacyjnych tego roku. Jakie zastosowane rozwiązanie technologiczne miało w 2024 r. największe znaczenie?

Poznaj zwycięzców

Influencerzy i ich kanały social mediowe są źródłem informacji i inspiracji dla wielu internautów. Moto.pl, jako nowoczesne medium, dostrzega ten trend i zachęca do oddawania głosów na swojego ulubionego influencera branży motoryzacyjnej.

Poznaj zwycięzców

W świecie motoryzacji zmieniają się nie tylko samochody, ale także różnego rodzaju akcesoria i gadżety dla zmotoryzowanych. W tej pojemnej kategorii przedstawiamy różnego rodzaju przedmioty ułatwiające lub uprzyjemniające życie użytkownikom samochodów.

Poznaj zwycięzców
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

4 kategorie, w których wybierają jurorzy

Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Uważamy, że należy je docenić.

MAŁGORZATA BLADA

MAŁGORZATA BLADA

Członkini zarządu Gazeta.pl, dyrektorka operacyjna Gazeta.pl. Do zespołu Gazeta.pl dołączyła w marcu 2018 r. jako dyrektorka finansowa. Wcześniej zajmowała się kontrolingiem finansowym w innych częściach Agory: pionie czasopisma, "Metrze", "Gazecie Wyborczej", drukarni i telewizji. Ma doświadczenie w realizacji projektów due dilligence, restrukturyzacyjnych i transakcyjnych.

BLANKA PABISIAK

BLANKA PABISIAK

Manager w Netto Sp. z o. o., Salling Group,Prezes Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych.W zarządzaniu flotą stawia na komfort i bezpieczeństwo kierowców oraz na pro-ekologiczne rozwiązania. Realizatorka programów motywujących dla użytkowników aut służbowych. Twórczyni służbowej floty rowerowej, laureatka EkoFlota.

W Moto.pl poruszamy tematy ważne, dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat.

MARZENA SZKOLAK

Współwłaścicielka grupy kreatywnej NOWYŁAD, gdzie współtworzy głośne akcje społeczne i kampanie kreatywne np. “Młode Głowy” dla Fundacji Unaweza. Poprzednio związana z serwisem Gazeta.pl, jako m.in. szefowa strony głównej i dyrektorka rozwoju marki, odpowiadała za budowanie zaangażowanego wizerunku Gazety jako „portalu dla klimatu” i równouprawnienia.

DOROTA OLSZEWSKA

DOROTA OLSZEWSKA

Prezes Zarządu Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. W swojej pracy od początku ściśle związana z tematyką profilaktyki, edukacji społecznej, a także społecznej odpowiedzialności biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku Historia, a także Akademii L. Koźmińskiego na kierunku „CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu”.

RAFAŁ MADAJCZAK

Redaktor naczelny Gazeta.pl, odpowiada za dostosowanie portalu do nowych czasów oraz zmieniających się oczekiwań i zachowań internautów. Wcześniej pełnił rolę dyrektora kreatywnego portalu – w tym czasie, wraz z zespołem Gazeta.pl współtworzył liczne nagradzane projekty i akcje zasięgowe we współpracy z zewnętrznymi organizacjami, takie jak „Alarm dla klimatu”, „Historia bez Polki” czy „Niewidzialny etat”. Jest twórcą serwisu satyrycznego ASZdziennik.pl, który należy do portfolio Grupy naTemat (Glob360).

MARTYNA ZASTAWNA

Ekspertka ds. klimatu Europejski Bank Inwestycyjny, founderka woshwosh. Pionierka i propagatorka cyrkularności w Europie. Jedna z najbardziej wpływowych kobiet wg. Forbes. Jedna z najbardziej obiecujących kobiet w biznesie na świecie wg. Fortune, Liderka Zrównoważonego Rozwoju wg. Forbes. Założycielka woshwosh oraz these girls, wykładowczyni, mentorka. Ekspertka ds. klimatu w Europejskim Banku Inwestycyjnym i ONZ. Autorka wielu nagradzanych w Polsce i za granicą akcji społecznych i środowiskowych.

MAŁGORZATA KUBALSKA

MAŁGORZATA KUBALSKA

Szefowa Marketingu B2B w Gazeta.pl. Doktor nauk humanistycznych. Od kilkunastu lat związana z branżą medialno-reklamową w różnych obszarach m.in. agencji reklamowej, radio, działach marketingu. Obecnie na stanowisku Head of Marketing B2B w Gazeta.pl. Jest autorką kilkunastu publikacji naukowych i redaktorką antologii zbiorowej z dziedzin medioznawstwa i kulturoznawstwa.

Ponieważ bardzo istotne jest to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów i historyka motoryzacji.

KASIA BERESIŃSKA

Współzałożycielka pracowni projektowania wnętrz TK Architekci specjalizującej się w wnętrzach premium głównie dla prywatnych inwestorów z Polski i zagranicy. W projektowaniu ceni harmonię, ponadczasowość i wysokiej jakości materiały.

MARTIN DRABAREK

Założyciel i dyrektor artystyczny agencji kreatywnej i digitalowej Dynamic Creatives Group. Biegły w procesie projektowania, budowania marki i komunikacji dla marek globalnych działających na rynku szwedzkim i polskim - w tym marek motoryzacyjnych w segmencie supercars. Obecnie pracuje dla Ferrari, Lamborghini, McLaren i Aston Martin.

MATEUSZ ŻUCHOWSKI

Historyk motoryzacji ze szczególnym naciskiem na design. Co miesiąc w magazynie Classicauto publikuje rozmowę z jednym z polskich lub zagranicznych designerów ukazujących kulisy powstania najsłynniejszych projektów w historii motoryzacji. Prowadzący polskie konkursy elegancji samochodowej. Za swoje publikacje wielokrotnie nagradzany m.in. w na Międzynarodowym Festiwalu Mastercard OFF CAMERA oraz w plebiscycie Trade Press Awards organizowanym przez Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców.

BARTOSZ WYSOCKI

Członek zarządu Gazeta.pl, dyrektor ds. przychodów. Nadzoruje działy sprzedaży, rozwoju produktu reklamowego, programmatic, e-commerce i marketing B2B. Członek rady nadzorczej IAB Polska.

JAKUB KUBALSKI

Adwokat partner jednej z największych polskich kancelarii SSW. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, prawie reklamy i marketingu, doradzając klientom m.in. z branży motoryzacyjnej, filmu oraz telewizji, e-commerce.

DAGMARA KOWALSKA

DAGMARA KOWALSKA

Dziennikarka i influencerka motoryzacyjna. Swoją przygodę z mediami zaczęła w mediach publicznych, Jedynce i Czwórce, a obecnie pracuje w Chillizet. Warsztat doskonaliła w programach na żywo w TVN Warszawa i TVP oraz w RDC. Na YouTube prowadzi kanał Bryki Dagmary.

KAROLINA DZIWULSKA

KAROLINA DZIWULSKA

Szefowa marketingu Gazeta.pl. Doświadczona menadżerka z kilkunastoletnim stażem w branży medialno-reklamowej. Odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych.
Szefowa marketingu w czołowych polskich grupach medialnych (Grupa Allegro, Bonnier Business Polska, Grupa Agora).

linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

Poznaj Jurorów

experci foto
Nagroda The Best Of Moto

The Best of Moto najbardziej prestiżowa kategoria plebiscytu, w której nagrodę przyznają jurorzy oraz czytelnicy. Głos internautów jest równoważny z głosem jurora.

Jurorzy dopuszczą do ostatecznego głosowania w tej kategorii maksymalnie 14 modeli.

Nagrody

1x WMF Perfection 890L

linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

1x WMF Perfection 890L

Automatyczny ekspres do kawy z zaawansowanymi funkcjami personalizacji i eleganckim designem. Idealny dla miłośników kawy.

Fundator nagrody:

logo partnera
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie
Poznaj zwycięzców

1x iRobot Roomba Combo 10 MAX ze stacją dokującą AutoWash

linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

1x iRobot Roomba Combo 10 MAX ze stacją dokującą AutoWash

Robot sprzątający z funkcją mopowania. Idealny do wygodnego, codziennego utrzymania czystości.

Fundator nagrody:

logo partnera
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie
Poznaj zwycięzców

1x Voucher na pobyt w Hotelu Krasicki

linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

1x Voucher na pobyt w Hotelu Krasicki

Pobyt w hotelu z bogatą ofertą SPA i rekreacyjną, zapewniający pełen relaks. 1 voucher o wartości 5 000 zł.

Fundator nagrody:

logo partnera
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie
Poznaj zwycięzców

10x Frytkownica Air Fryer AFM 4011

linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

10x Frytkownica Air Fryer AFM 4011

Frytkownica beztłuszczowa, umożliwiająca przygotowywanie zdrowych potraw z minimalną ilością oleju.

Fundator nagrody:

logo partnera
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie
Poznaj zwycięzców

5x Wideorejestrator Mio MiVue C590 Full HD

linia zaokroglenie
linia zaokroglenie

5x Wideorejestrator Mio MiVue C590 Full HD

Kamera samochodowa rejestrująca w jakości Full HD, zapewniająca bezpieczeństwo na drodze.

Fundator nagrody:

logo partnera
linia zaokroglenie
linia zaokroglenie
Poznaj zwycięzców

REKLAMA:

  • audi