spec b

Więcej o:

spec b

  • Subaru Legacy 3.OR spec. B

    dźwięk, którego nie powstydziłby się najbardziej luksusowy samochód. Sięgnął po leżące na fotelu materiały informacyjne z napisem "Subaru Legacy 3.0R spec. B". Końcówka nazwy wydała się frapująca. Pierwsze skojarzenia? "Spec" to skrót od specyfikacja, a specyfikacja to rajdy. Samochód w specyfikacji B

  • Subaru Legacy Spec. B - test | Za kierownicą

    Zawsze wzbudzała ekscytację i poprawiała nastrój. Cóż, jaka nazwa, takie auto. Mamy jednak wrażenie, że na towarzystwie rozrywkowej siostry cierpi większe i poważniejsze Legacy. Dlatego daliśmy mu szansę i wzięliśmy w obroty jej najmocniejszą, w dodatku odświeżoną wersję - Spec. B. Subtelnie

  • Konkurenci i ocena końcowa

    o lepsze prognozy na przyszłość. Tak jak zapowiadał szef FHI Kyoji Takenaka - Subaru wreszcie stają się ładne. Zwłaszcza Legacy sedan, które być może przełamie miażdżącą przewagę (9:1) kombi. Kto wie, czy szykującej się do premiery rynkowej wersji 3.0R spec. B, będącej w istocie hybrydą Legacy z WRX

  • Subaru 3.0 Outback

    . Gdyby tak dać tu skrzynkę od WRX-a... Wierzycie w telepatię? Ja też nie, zwłaszcza w kontaktach z Japończykami. Podejrzewam, że któryś wykonał podobne obliczenia i doszedł do podobnego wniosku. Bo kilka dni później w Genewie co widzę? Subaru Legacy w wersji, jaka do dziś śni mi się po nocach: 3.0R spec. B. Waży

  • Subaru B9 Tribeca

    ksenonowych świateł i czujników deszczu - nie dostaniemy ich w żadnej wersji i za żadne pieniądze. Nawigacja z ekranem dotykowym i kamera ułatwiająca cofanie muszą wystarczyć w ramach rekompensaty. Akcja W Deszczu czyli AWD Po uruchomieniu trzylitrowego boxera znanego już z Outbacka i Legacy Spec B we wnętrzu

  • Subaru Forester 2.5XT

    i tak jest wyraźnie lepsza niż w poprzednim Foresterze (na rynku od 1998 r.). Przyciski udało się uporządkować, kierownicę zmniejszyć (a raczej pożyczyć od Legacy spec. B), a zegarom nadać też wizualny walor. Fotele są dobrze wyprofilowane, a ich wewnętrzne boczki kryją składane - i być może dlatego tak wąskie

Copyright © Agora SA