skyline

Więcej o:

skyline

  • Zabytkowy Skyline na sprzedaż

    37-letniego Nissana Skyline 2000GT wyceniono na 38998$. Sprowadzony z Japonii egzemplarz z kierownicą po prawej stronie ma na liczniku 81 tys. mil przebiegu. Nie jest to jednak oryginalny GT-R S45 (C10) z 2-litrowym silnikiem S20 o mocy 160 koni, ale słabsza wersja 2000GT ze 120-konnym motorem L20

  • Ikona wyścigów i tuningu | Nissan Skyline GT-R R34

    Nissany Skyline w najbardziej sportowej wersji GT-R powstaje już od 1969 roku. Właśnie pod koniec lat 60. na bazie generacji C10, japoński producent postanowił stworzyć sportowe auto. Był on dostępny za równo w wersji sedan jak i coupe. Nissan Skyline GT-R Kultowy już dziś Skyline R34 w wersji GT-R

  • Powrót ikony w nowym wydaniu. Nissan Skyline Nismo wzbudza respekt

    u góry.  Powstanie również 100 specjalnych egzemplarzy Nissana Skyline Nismo Limited. Różnice? Kolorystyka nawiązująca do modelu S54A-1 Skyline GT z 1964 roku, detale i tabliczka z numerem. Pojawią się one jednak dopiero po 2024 r. Natomiast ceny pierwszego z wariantów mają startować z pułapu 55 tys. USD.

  • Wybierz najlepszą generację Nissana GT-R

    Do stycznia 1969 roku najmocniejszą limuzyną Nissan Skyline był model 2000GT. Napędzany był rzędową szóstką o pojemności 2 litrów o mocy 105 KM. Na jego bazie powstał wyczynowy model GT-R (PGC10). Chociaż silnik miał taki sam układ i pojemność, to mógł się pochwalić wyścigowym rodowodem. Zamiast

  • Oto najbardziej kultowy Nissan wszech czasów. Wybrali fani

    , Nissana Skyline GT-R R34, oraz zwycięzcę mistrzostw Super GT w sezonach 2014 i 2015 ? Nissana GT-R NISMO GT500. Wyścigowy rodowód i kultowy status modelu R32 wywindowały go na sam szczyt. Skyline GT-R R32 był produkowany zaledwie przez 5 lat, ale w tym czasie zdobywał najwyższe laury w mistrzostwach

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.