sergio marchionne

Więcej o:

sergio marchionne

  • Sergio Marchionne nie żyje. Miał 66 lat

    Cała branża motoryzacyjna pogrążyła się dzisiaj w żałobie - Sergio Marchionne, człowiek-legenda, zmarł w wieku 66 lat. Sergio Marchionne od jakiegoś czasu zmagał się z kłopotami zdrowotnymi. W ostatnim czasie znajdował się na zwolnieniu lekarskim po operacji, którą przeszedł. Parę dni

  • Sergio Marchionne - spóźniony prorok?

    W wywiadzie udzielonym Automotive News, Sergio Marchionne, CEO Fiata zdradził swoją wizję przyszłości odnoszącą się do przemysłu motoryzacyjnego. Jego zdaniem kryzys przetrwać może jedynie sześć wielkich koncernów, z których każdy będzie produkował nie mniej niż 5,5 - 6 mln samochodów rocznie

  • Sergio Marchionne nie jest już szefem FCA i Ferrari

    Sergio Marchionne nie jest już szefem koncernu FCA - poinformowała firma w oficjalnym komunikacie. Wcześniej tę sensacyjną informację podał serwis "Automotive News", ale przedstawiciele włosko-amerykańskiego koncernu zaprzeczali. Sergio Marchionne od jakiegoś czasu zmagał się z kłopotami

  • FCA | Sergio Marchionne chce odejść w 2018 roku

    Fiat 500 | Ceny modelu 2014 Takiej właśnie wypowiedzi udzielił Sergio Marchionne w wywiadzie dla magazynu "Bloomberg Businessweek". To dobra wiadomość głównie dla fanów włoskiej i amerykańskiej motoryzacji. 62 letni, z pochodzenia włosko - kanadyjskiego Marchionne jest od 2004 roku szefem koncernu

  • Sergio Marchionne : "SUV Ferrari? Najpierw musielibyście mnie zastrzelić!"

    Ferrari F12tdf | Już wyprzedane Mimo iż Ferrari jako marka odłączyła się od Fiata jej zarządzającym wciąż jest Sergio Marchionne. Według jego prognoz w tym roku popyt na auta z koniem w logo zmniejszy się o 3,3% co przełożyć się ma na sprzedaż w okolicach 7900 sztuk. Zdecydowaną niechęć do modelu

  • Przyszłość Alfy Romeo nabiera kształtów

    Romeo Orazio Satta Sergio Marchionne, CEO koncernu Fiat potwierdził, że trwają prace nad następcą modelu 159, który w końcu ma otrzymać historyczną nazwę Giulia (zastanawiano się nad tym już przy modelu 156). Najwyraźniej Fiat nie spodziewał się, że zainteresowanie 159-ką stopnieje do tego stopnia

  • "Masowe" Maserati to nie był dobry ruch. Dlaczego?

    Marka Maserati zawsze kojarzyła się z pewną niedostępnością i ekskluzywnością. Przez lata produkcja była niskoseryjna, ale Sergio Marchionne postanowił to zmienić wprowadzając do oferty modele z bardziej popularnych segmentów ? limuzynę oraz SUV-a. To sprawiło, że sprzedaż odbiła się od dna

  • Szef koncernu FCA narzeka na premierę Maserati - "Zepsuliśmy to!"

    Heights jest już w pełni gotowa do produkcji, ale inwestycja okazała się droższa niż przewidywano. Pierwsze szacunki mówią o dodatkowych 300 mln dolarów. Mimo tego zakład pracuje na 60 proc. możliwości. Pełna obsada będzie uruchomiona jeszcze w tym roku. Przy okazji Sergio Marchionne wspomniał na temat

  • Powrót Alfy do USA znowu opóźniony

    się także premiera nowej Giuli, następczyni 159-ki - w ciągu ostatnich 18 miesięcy Sergio Marchionne już trzykrotnie odrzucił szkice projektowe modelu. Alfa Romeo wycofała się ze sprzedaży aut w USA w 1995 roku, gdy roczna sprzedaż modeli 164 i Spider spadła poniżej 500 sztuk. Pierwotnie miała wrócić tam w 2003 roku