saab 9-2
-
Saab 9-2 ostatnią deską ratunku
Z rozmowy przeprowadzonej przez Motor Trend z Victorem Mullerem, CEO Saab-Spyker Automobiles wynika, że Saab 9-2 będzie się odwoływał...
Z rozmowy przeprowadzonej przez Motor Trend z Victorem Mullerem, CEO Saab-Spyker Automobiles wynika, że Saab 9-2 będzie się odwoływał...
z kompaktowymi autami segmentu premium. Pierwsze szkice 9-2 już są gotowe i chociaż nie ujrzały jeszcze światła dziennego, znamy pierwsze szczegóły. Zdaniem Mullera Saab 9-2 ma olśniewać i zachwycać... miłośników marki Saab. Innymi słowy albo się go pokocha od pierwszego wejrzenia, albo znienawidzi. Pewne
tego, że auto istnieje tylko na papierze, tuner zdecydował się również podać parametry silnika, który po modyfikacjach będzie mógł pochwalić się mocą 330 KM. To 26 KM więcej niż ma obecnie topowa wersja T6. ZOBACZ TAKŻE: Saab 9-2 ostatnią deską ratunku? - ZOBACZ TUTAJ Pokazowa kraksa Volvo - ZOBACZ TUTAJ
. Dla kierowcy natomiast przygotowano bardzo ergonomiczną deskę rozdzielczą z dotykowym ekranem, która stanowi trzon systemu pokładowego i logistycznego. Ciekawe, czy wnętrze ma również szanse na seryjną produkcję? ZOBACZ TAKŻE: Saab 9-2 ostatnią deską ratunku? - ZOBACZ TUTAJ Pokazowa kraksa Volvo - ZOBACZ TUTAJ
kupowanie silników od Forda. Pierwsze plotki mówiły o debiucie rynkowym w 2011 roku. Rozwój tej konstrukcji mógł się jednak opóźnić przez kryzys finansowy, więc data prezentacji małego Volvo jest na razie trudna do określenia. ZOBACZ TAKŻE: Saab 9-2 ostatnią deską ratunku? - ZOBACZ TUTAJ Pokazowa kraksa
? Jeśli wcześniejsze zapowiedzi okażą się prawdziwe kompaktowy Saab 9-2 będzie odwoływał się do pierwszego samochodu tej marki, a jego wygląd ma powalać na kolana. Z kolei większy 9-3 może na powrót stać się kombilimuzyną, ale prawdopodobnie zachowa typowy, współczesny wygląd. Pas przedni PhoeniXa sugeruje, że póki