ralliart

Więcej o:

ralliart

  • Limitowane Mitsubishi ASX RalliArt w Polsce

    Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test ASX w wydaniu RalliArt (oddział Mitsubishi zajmujący się rajdami samochodowymi) wizualnie wyróżnia się światłami do jazdy dziennej w technologii LED, osłonami przedniego i tylnego zderzaka, czarnymi obręczami kół

  • Lancer Sportback i Ralliart nadchodzą

    wersji Ralliart , w której dostępne będą zarówno hatchbacki jak i znane już sedany. Ralliart ma być czymś pomiędzy "cywilnymi" Lancerami a topowym modelem Evolution . Silnik ma być ten sam, ale mniej wyżyłowany - moc będzie się

  • Mitsubishi Lancer inaczej

    . Wybór silników nie oszałamia. Nie licząc szczytowej odmiany Ralliart, są w sumie trzy. Jeździliśmy wersją 1.8, z dwoma skrzyniami - ręczną i automatyczną CVT (Invecs-III). Szacuje się, że ta kombinacja skusi pewnie najwięcej klientów (w Europie co drugiego). Przynajmniej do chwili, gdy nie pojawi się

  • Kościuszko testował zawieszenie w R4

    się w ramach RalliArt Italy trzech zawodników: Michał Kościuszko, Armido Araujo i Matti Rantanen. W trakcie gdy Araujo i Rantanen ustawiali swoje samochody do startu w Rajdzie Sardynii, Michał Kościuszko  prowadził równolegle prace rozwojowe nad pakietem R4 w Mitsubishi Evo IX i X testując

  • Kościuszko pierwszy sprawdzi R4

    normalnej N-ki, będzie szybsza o 0,6-1 sekundy na kilometrze. Z Japonii do RalliArt Italy Opracowanie koncepcji i wdrożenie największego sportowego projektu gwarantującego konkurencyjność samochodów Mitsubishi w stawce S2000, zapewniła włoskiemu tunerowi

  • Opinie Moto.pl: Mitsubishi ASX 2020 - Analog w czasach cyfryzacji

    oznaczenie Ralliart. Teraz klientom nie pozostawiono wyboru. Wraz z debiutem najnowszego wcielenia, Mitsubishi zdecydowało się przeszczepić jednostkę znaną z Outlandera. To 2-litrowa, wolnossąca benzyna o mocy 150 koni i 195 Nm. Motor znany i sprawdzony, choć nie tak dynamiczny, jak montowany w Eclipse