ralliart
-
Mitsubishi odkurza starą nazwę. Niestety jedynie w formie auta koncepcyjnego
Ralliart powraca. Mitsubishi powraca z sportowym oddziałem marki w dosyć rozczarowujący sposób.
Ralliart powraca. Mitsubishi powraca z sportowym oddziałem marki w dosyć rozczarowujący sposób.
Mitsubishi Outlander 2.2 D-ID | Test ASX w wydaniu RalliArt (oddział Mitsubishi zajmujący się rajdami samochodowymi) wizualnie wyróżnia się światłami do jazdy dziennej w technologii LED, osłonami przedniego i tylnego zderzaka, czarnymi obręczami kół, podświetlanymi nakładkami na progach
Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart ZOBACZ TAKŻE: Citroen C-Crosser vs Volkswagen Tiguan | Test wideo
Mitsubishi wyciąga słuszne wnioski. Ma też bardzo ambitne plany - chce aby 80% Lancerów sprzedawanych w Europie stanowiły właśnie Sportbacki oraz by 70% ich światowej produkcji przenieść na stary kontynent. Równolegle z premierą nowego nadwozia, ma się odbyć prezentacja nowej wersji Ralliart, w
Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Ralliart przygotowywał samochody rajdowe i terenowe. Mitsubishi odkurza nazwę, ale nie w takiej formie jakby fani marki tego chcieli. Przygotowali auto koncepcyjne na Tokyo Auto Salon, które, gdyby weszło
widzenia. Wybór silników nie oszałamia. Nie licząc szczytowej odmiany Ralliart, są w sumie trzy. Jeździliśmy wersją 1.8, z dwoma skrzyniami - ręczną i automatyczną CVT (Invecs-III). Szacuje się, że ta kombinacja skusi pewnie najwięcej klientów (w Europie co drugiego). Przynajmniej do chwili, gdy nie pojawi
0,6-1 sekundy na kilometrze. Z Japonii do RalliArt Italy Opracowanie koncepcji i wdrożenie największego sportowego projektu gwarantującego konkurencyjność samochodów Mitsubishi w stawce S2000, zapewniła włoskiemu tunerowi RalliArt Italy decyzja Mitsubishi Motors Japan. Powierzenie tego ambitnego
Michał Kościuszko, reprezentujący w Mistrzostwach Świata barwy Lotos Dynamic Rally Team, podczas dwudniowych testów po raz kolejny zasiadł za kierownicą dwóch samochodów R4 - Mitsubishi Evo IX i X. W Mocajo w Toskanii na nawierzchni szutrowej spotkało się w ramach RalliArt Italy trzech zawodników
RalliArt Italy zgodnie z decyzją Mitsubishi Motors Japan rozwija największy projekt - samochody Grupy R, gwarantujące konkurencyjność Mitsubishi w stosunku do samochodów S2000. Finalna wersja R4 ma startować od roku 2012, zatem sezon 2011 RalliArt Italy poświęca na prace rozwojowe przy współpracy
Sezon 2012 rozpoczął się dla załogi LOTOS Dynamic Rally Team zwycięstwem i kompletem punktów w najstarszym i zarazem jednym z najtrudniejszych rajdów w kalendarzu Mistrzostw Świata - Rajdzie Monte Carlo. W kolejnej rundzie, Rajdzie Meksyku, Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak wystartują jako
. Mistrz Polski w klasyfikacji generalnej Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych. Zdobywca Pucharu Polski w Rajdach Terenowych Mitsubushi Pajero Przygotowane przez firmę Ralliart do startów w klasyfikacji T1 Specyfikacja: Klasa: FIA T1 Silnik: 3.2 DID model - Pajero V60? pojemność skokowa - 3200