radical

Więcej o:

radical

  • Radical wyprodukował już 1000 aut

    na koła za pośrednictwem sekwencyjnej skrzyni biegów. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje mu mniej niż trzy sekundy, a prędkość maksymalna przekracza 230 km/h. Nie oznacza to jednak, że Radical zamierza osiąść na laurach. Angielski producent co rusz prezentuje nowe modele. Największe nadzieje wiąże

  • Seria Radical w Polsce

    Marka Radical Sportscars właśnie zawitała naszego kraju. Jej przedstawicielem została nowopowstała firma Radical Motorsport Polska z siedzibą w Sopocie. Postawiła ona przed sobą dwa główne cele: uruchomienie Radical Racing Academy na Torze Poznań oraz start w 2011 roku z własną serią wyścigową

  • Radical w Polsce. Ambitne plany

    Jak już pisaliśmy wcześniej (tutaj), w Polsce dostępne będą dwa modele Radicala. Najpopularniejszy - SR3 RS oraz najmocniejszy w gamie brytyjskiego producenta - SR8. Obecnie Radical Motorsport Polska dysponuje sześcioma egzemplarzami SR3 RS. To właśnie za kierownicą tych aut na początku maja

  • Radical SR3 RS | Wideo

    Wrażenia z jazdy Radicalem SR3 RS znajdziecie tutaj. Dziś zapraszamy na film z wizyty na torze w Poznaniu. Za kierownicą Radicala SR3 RS ZOBACZ TAKŻE: Radical wyprodukował już 1000 aut Parking.moto.pl - samochody czekają na Ciebie

  • Radical RXC Turbo 500R | Najbardziej radykalny w historii

    Radical SR3 RS | Za kierownicą Radical buduje od końca lat 90. samochody, których naturalnym środowiskiem jest tor wyścigowy, ale są dopuszczone do ruchu po drogach publicznych. Kilka dni temu na targach w Genewie brytyjska firma zaprezentowała najmocniejszą wersję Radicala w historii. Maszyna

  • Radical SR3 RS | Za kierownicą

    . Przekonać się o tym mogliśmy na Torze Poznań. To właśnie na tym obiekcie Radical rozstawił swój Polski obóz. To tutaj odbywają się szkolenia, tutaj potencjalni zawodnicy przyjeżdżają sprawdzić możliwości auta i tutaj kierowcy przekonują się, jak niewiele wiedzą o prowadzeniu auta wyścigowego. A najciekawsze

  • Kuzaj testował Radicala

    Jeździł on pod okiem oficjalnego kierowcy Radical Motorsport Polska Macieja Marcinkiewicza i w ciągu dnia pokonał blisko 100 kilometrów. Obaj kierowcy używali identycznych modeli SR3 RS do symulacji warunków wyścigowych. Samochody w dokładnie takiej samej specyfikacji będą używane do polskiej serii

  • Pagani na Nurburgringu

    Poprzedni wynik został ustanowiony przez samochód Radical SR8 LM, który pokonał słynną pętle w 6 minut i 48 sekund. Zespół Radical Sportscars cieszył się nim od września ubiegłego roku. Teraz muszą zadowolić się drugim czasem. Pagani Zonda R waży zaledwie 1070 kg i dysponuje silnikiem V12 6.0

  • Mercedes AMG GT R | Zielone Piekło w 7 min. 10 sek.

    napędzany na tylną oś zajął siódme miejsce w klasyfikacji generalnej prowadzonej przez redakcję Sport Auto. Nie wypadł źle, ale przed nim zameldowały się takie auta jak Nissan GT-R Nismo, NextEV Nio EP9, Lamborghini Aventador LP750-4 Superveloce, Porsche 918 Spyder, Radical SR8 oraz najszybszy Radical SR8LM

  • Hołowczyc wygrał Master Race

    W drugiej, niedzielnej rundzie Master Race kierowców czekało nowe wyzwanie - rywalizacja z wykorzystaniem bezkompromisowego samochodu wyścigowego brytyjskiej firmy Radical. O tym jak zaciekła była walka między rajdowcami najlepiej świadczy fakt, że w wyścigu w Fordach Fiesta R2 Maćka Oleksowicza