polski fiat

Więcej o:

polski fiat

  • Rajd Monte Carlo | Polski Fiat 125 w czołówce

    . José LAREPPE (BEL) OPEL KADETT GTE 1978 +485 20. Stanisław POSTAWKA (POL) POLSKI FIAT 125 P 1976 +4201 56. Piotr BANY (POL) ZASTAVA 1100P 1979 +9391 67. Jerzy WALENTOWICZ (POL) ALFA-ROMEO 2000 GTV 1972 +11352 80. Włodzimierz CIERLIŃSKI (POL) POLSKI FIAT 125 P 1977 +13452 95. Tomasz JASKŁOWSKI (POL

  • Polskie Fiaty - 1967

    Mimo powstania udanych prototypów (Syrena 110 i Warszawa 210) w 1965 roku władze Polski zdecydowały, że przestarzałe technicznie i technologicznie modele należy zastąpić pojazdem licencyjnym. Podobnie jak przed wojną, tak i teraz zwrócono się z propozycją do Fiata. Tym bardziej, że włoski producent

  • Polski Fiat historia prawdziwa

    Jeszcze są na naszych drogach, ale jak długo? Lata produkcji Fiata 125p/FSO 1500 to 1967 - 1991. 40 lat minęło - historia Dużego Fiata Lata produkcji Poloneza to 1978 - 2002. Zobacz jego historię: 30 lat Poloneza na zdjęciach Spójrzmy jak przez te lata FSO zmieniało "Dużego Fiata" i "Poldka": Antoni

  • Wrześniowy nr Classicauto

    SL i SLS - Co je łączy, a co dzieli? 40 Syrena Sport - Mity czy prawda? 46 Le Mans Classic - Mega relacja! 54 Seat 1430 Sport - Seat jakiego nie znacie STAŁE DZIAŁY 62 Rocznice. 1982: najciekawsze premiery 64 Modele 65 Felieton 66 Jak żyć z... Polskim Fiatem 508 68 Dział Prawny. Jak walczyć o

  • Automobilista nr 9/2011

    06 - AKTUALNOŚCI 10 - POLSKI FIAT 508 - najliczniej produkowany samochód II Rzeczpospolitej 20 - SOKÓŁ 125 - przedwojenna nazwa i pierwsza powojenna konstrukcja 28 - FORD GT 40 ROADSTER - relacja z jazdy niezwykłym prototypem legendarnego auta 38 - WARSZAWA 210 - koniec długiej drogi do własnego

  • Nowy Classicauto | Już w kioskach

    Samochody jako sztuka - Kolekcja Ralpha Laurena 34 Polski Fiat 125p w USA! - Nasze śledztwo 40 Moto Nostalgia - Relacja z pierwszej edycji 44 Bertone: wyprzedaż - Kłopoty słynnego studia 48 Kleinchnittger F125 - Biały kruk wśród mikrosamochodów STAŁE DZIAŁY 54 CA Cup - Relacja z Track Daya w Białej

  • Już w PRL mogliśmy mieć SUV-a. Rosjanie przekreślili marzenia Polaków

    na Zachód, polskie zamówienia na podzespoły tego modelu niezbędne do produkcji Polskiego Fiata 125p 4x4 nie miały szans na realizację. Zostały przez Rosjan zignorowane, a ich realizacja była wiecznie odkładana. Dlatego projekt "polskiego SUV-a" został zawieszony przez władze FSO, a później całkowicie