polo gti
-
Nowe Polo GTI. Elektronika jak u starszych braci
Po kilku miesiącach od debiutu nowego Polo przyszedł czas na odmianę GTI. Jest niższy i stwarza wrażenie dosyć narowistego auta.
Po kilku miesiącach od debiutu nowego Polo przyszedł czas na odmianę GTI. Jest niższy i stwarza wrażenie dosyć narowistego auta.
Volkswagen Polo GTI R5 pod względem techniki jest bardzo bliski Fabii R5. Czeski producent wprowadził rajdówkę do oferty już w 2015 roku. W tym przypadku bazą było topowe Polo GTI. Pod maską samochodu rajdowego pracuje 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy. W drogowej wersji Polo GTI
Serce Polo GTI to podwójnie doładowany silnik TSI o pojemności 1,4 litra rozwija moc 180 koni przy 6200 obr./min i maksymalny moment obrotowy 250 Nm, dostępny od 2000 do 4500 obr./min. Efekt? Setka ląduje na liczniku w ciągu 6,9 s, a maksymalna prędkość wynosi 228 km/h. Więcej o tym ognistym
. Eksperyment wytrzymał próbę czasu, a jego skutki możemy obserwować na drogach do dzisiaj. Polo to wzorzec GTI Klasa GTI, nazwana tak w nawiązaniu do Golfa jest jednym z ciekawszych rynkowych segmentów, a nowe Polo GTI to jej wzorcowy reprezentant. Jego twórcom udało się osiągnąć idealny kompromis
Volkswagen Polo to bardzo utytułowany samochód w świecie rajdów. Niemiecka maszyna zapewniła wygraną w 40 rajdach, 38 razy kierowcy tego samochodu stali na podium, a przy okazji zdobyli 12 tytułów. Całkiem nieźle, jak na kilka lat. Kilka godzin temu pojawiły się pierwsze zdjęcia nowego Polo GTI R5
Małe hot hatche - rozmiar nie ma znaczenia Najtańszy Volkswagen Polo GTI z pięciodrzwiowym nadwoziem kosztuje 77 520 zł. W tej cenie otrzymamy samochód z silnikiem 1.4 TSI o mocy 180 KM, który przyspiesza do setki w 6,9 sekundy (tyle samo, co Golf GTI) i osiąga maksymalnie 229 km/h. Samochód
przez te trzydzieści lat? Maluchy urosły i zmężniały. Golf GTI przekształcił się w całkiem spore dojrzałe auto, a jego miejsce - małego i zadziornego auta sportowego - zajął Polo GTI. Postanowiliśmy sprawdzić, jak na jego tle wypadną inne młode gniewne maluchy. Peugeot nadal mocno stawia na usportowioną 207-kę
kilkudziesięciu kolejnych lat wiele marek zaczęło oferować podkręcone miejskie auta zarówno w segmentach C, B jak i A. A skoro już o Volkswagenie wspomniałem? Więcej testów nowych samochodów znajdziesz na stronie głównej gazety.pl Stary wyjadacz Volkswagen Polo GTI to stary wyjadacz w całym widocznym na zdjęciach
104 390 zł. Zdecydowanie więcej trzeba zapłacić za GTI, który wraz z Golfem o tym samym oznaczeniu, broni honoru sportowych hot-hatchy. VW Polo GTI - wymiary. Aktywne reflektory i dyskrecja Istotne, że Polo na stałe wpisało się w krajobraz światowych dróg. I to mimo faktu, że sylwetka nie zdradza
zainstalować matrycowe reflektory LED IQ.Light. Elementem charakterystycznym jest również tylne oświetlenie, które rozciąga się do środka pokrywy bagażnika. Nowe Polo GTI jest dostępne w pięciu kolorach: czarny Deep perłowy, szary Smoke metalik, czerwony Kings metalik, biały Pure specjalny i niebieski Reef
Volkswagen Polo R WRC | Test | Być jak Sebastien Ogier Volkswagen kontynuuje zastępowanie nieudanego silnika 1.4 TSI większą jednostką 1.8 TSI. Dotyczy to też modelu Polo GTI, który był dotąd napędzany odmianą o mocy 180 KM. Teraz pod jego maską zagości większy silnik 1.8 TSI (serii EA888