pociągi drogowe

Więcej o:

pociągi drogowe

  • W to lato w Europie natkniesz się na pociągi drogowe. W Polsce to nielegalne

    W Szwecji pozytywnie zakończyły się ostatnie testy tzw. pociągów drogowych. To zestawy składające się z ciągnika siodłowego oraz dwóch pełnowymiarowych naczep ? każdej o długości 13,6. Doliczając do tego długość ciągnika, tzw. drogowe pociągi będą miały nawet 34,5 metra długości, a ich dopuszczalna

  • Pierwszy test "pociągu drogowego" SARTRE

    program Safe Road Trains for the Environment (Bezpieczne pociągi drogowe dla środowiska) jest prostszą alternatywą dla w pełni autonomicznych samochodów, takich jak opracowywane przez Google czy obecne w wizji przyszłości motoryzacji według Volkswagena. Jak przyznają jego twórcy, i jak można zobaczyć

  • Projekt SARTRE przymierza się do testowania pociągów samochodowych

    , ale również dla ciężarówki. Naukowcy przeprowadzili już testy na symulatorach, które wykazały, że przeciętny kierowca albo zupełnie nie ufa systemowi, albo, co jest częstsze, nie ma specjalnie problemu z oddaniem kontroli nad pojazdem komputerowi i czuje się w pociągu drogowym dość bezpiecznie. Jeszcze w tym roku planowane

  • Zielone światło dla SARTRE

    jest również to, by do jego działania wystarczały urządzenia znajdujące się w samochodach, bez konieczności instalowania dodatkowych elementów w sieci drogowej. Volvo poinformowało właśnie, że praktyczne badania projektu bezpiecznych pociągów drogowych, finansowanego przez Unię Europejską, zostały przeprowadzone pomyślnie. W ramach

  • Volvo w 2020 roku

    Trucks, Rikard Orell Inne technologiczne nowości, które znajdą się na pokładzie Volvo, to auto-pilot system. Jego działanie polega na możliwości komunikowania się z innymi ciężarówkami na autostradzie, co pozwala na formowanie tzw. pociągów drogowych. Korzyści to przede wszystkim duże oszczędności paliwa

  • Wideo | Volvo FH16 | 20 przyczep i 750 ton

    Był Van Damme a teraz... czteroletnia Sophie Volvo FH16 stanęło przed nie lada wyzwaniem. Do ciągnika siodłowego podpięto 20 przyczep załadowanych łącznie 40 kontenerami, w których znajdowały się części zamienne Volvo. Cały pociąg drogowy ważył 750 ton! Volvo FH16 dostało z pozoru proste zadanie