Kategorie eksperckie The Best of Moto 2022. W tym roku przyznaliśmy cztery nagrody

Bardzo ważną częścią naszego plebiscytu są cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decydują jurorzy. Do każdej kategorii wybraliśmy oddzielne grono ekspertów z danej dziedziny. Oto ostateczne wyniki.

Projekt w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu  

Na łamach Moto.pl poruszamy tematy ważne, a projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzone przez producentów samochodów należą do kategorii, która często przez media jest pomijana. Dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat. 

  • Zwycięzca - Volkswagen Poznań za "projekt odzyskiwanie ciepła z odlewni Volkswagen Poznań" 
  • Specjalne wyróżnienie - Marka BMW za zrównoważony rozwój w BMW Group 

Produkt finansowy roku 

Świat motoryzacji zmienia się w błyskawicznym tempie. Zmienia się także mentalność kierowców, którzy coraz częściej chcą korzystać z samochodów, ale niekoniecznie płacić za ich posiadanie. Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Zdecydowaliśmy, że warto je docenić. 

Zwycięzca - Lexus Kinto One i oferta na RX Final Edition 

Design Moto  

Podobno większość z nas samochody kupuje przede wszystkim oczami. Nie wiemy, czy to prawda, ale wiemy, że jest bardzo istotne to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów przedmiotów użytkowych. 

Zwycięzca - Volkswagen ID Buzz 

Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku  

Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców 

Zwycięzca - marka Porsche za akcję "Porsche Scopes by Porsche" 

Gratulujemy! 

Więcej o:
Copyright © Agora SA