Dla większości kierowców do kategorii samochodów miejskich zaliczają się głównie auta segmentu A. Ale przecież w mieście świetnie sobie radzą także pojazdy segmentu B. Dlatego postanowiliśmy, że w tej kategorii można oddawać głos na pojazdy z tych dwóch segmentów.
Wygrała Skoda Fabia.
Samochód praktyczny. Taki, który jest wystarczająco przestronny, by można się nim było wybrać w podróż, a jednocześnie nie jest za duży, by łatwo go było zaparkować w mieście. Niektóre modele mają nowatorskie rozwiązania, które czynią je jeszcze bardziej przydatnymi dla użytkowników. Takie zazwyczaj są samochody szeroko pojętego segmentu C, na które można oddawać głosy w tej kategorii.
Wygrała Kia EV6.
Rodziny zazwyczaj potrzebują sporo miejsca na bagaże. Ważny jest też dla nich komfort podczas dalekich podróży. A to oferują samochody segmentu C i D. I to właśnie na nie można oddawać głosy w kategorii auto rodzinne.
Wygrał Volkswagen ID.4
Rewolucję w motoryzacji widać także w samochodach segmentu B. Nie tylko stają się coraz większe, ale także coraz bardziej nowatorskie. W nowych modelach pojawiają się najnowsze rozwiązania technologiczne, które dotąd w tej wielkości pojazdach były niedostępne. Dlatego w tej kategorii można oddawać głos na coraz ciekawsze pojazdy (m.in. crossovery) segmentu B i te zahaczające o segment C.
Wygrała Toyota Yaris Cross.
Samochód uniwersalny to taki, który sprawdzi się w każdych warunkach. Dla jednych będzie to pojazd wystarczająco przestronny dla potrzeb rodziny, wystarczająco komfortowy podczas długich podróży, a jednocześnie nie za duży, by znalezienie miejsca do parkowania nie było zbyt uciążliwe. Dobrze, też, by dzięki podwyższonemu prześwitowi umożliwił dojazd do domu lub na działkę w okresie, gdy drogi gruntowe stają się grząskie lub są pokryte śniegiem. Z kolei inni do tej kategorii zaliczą samochody nieco większe, które mają duże możliwości przewozowe. Wszystkie te cechy mają SUV-y i crossovery segmentu C i D, na które można głosować w tej kategorii.
Wygrała Kia Sorento PHEV.
Luksus dla wielu osób znaczy coś innego. Jesteśmy ciekawi, czym jest dla naszych czytelników, dlatego ta kategoria jest szeroka i postanowiliśmy „wystawić" w niej różne propozycje modeli z segmentu premium.
Wygrał Mercedes-Benz EQS.
Kategoria "Samochód sportowy" jest złożona. Bo czy najlepszym autem sportowym będzie samochód, który najszybciej przyspiesza od 0 do 100 km/h, czy może lepszy okaże się ten mniej dynamiczny, ale za to dający więcej emocji podczas prowadzenia? O tym zdecyduje głos czytelników w tej kategorii.
Wygrało Porsche 911 GT3.
Na rynku jest wiele wspaniałych samochodów, ale tylko niektóre mogą zostać nominowane do kategorii samochód legenda. Do tego miana pretendują modele, które z różnych względów mają szerokie rzesze fanów na całym świecie lub stały się ikonami popkultury.
Wygrała Mazda MX-5.
Postęp technologiczny jest mocno zauważalny w świecie motoryzacji. Dotyczy to zwłaszcza rozwoju alternatywnych źródeł napędu. Czy na miano najlepszego w tej kategorii zasługują wciąż ulepszane układy hybrydowe? A może jednak wybór padnie na napęd elektryczny?
Wygrała Toyota Mirai.
W tej szerokiej kategorii chcemy, by nasi czytelnicy wybrali najważniejszą spośród różnych innowacji motoryzacyjnych tego roku. Jakie zastosowane rozwiązanie technologiczne miało w 2020 r. największe znaczenie?
Wygrało Audi RS e-tron GT.
Świat mediów się zmienia. Obok tych tradycyjnych, doskonale w tej roli sprawdzają się także te nowe. Naturalnym następstwem rozwoju social mediów jest pojawienie się w przestrzeni medialnej tzw. influencerów, czyli osób, które są źródłem informacji i inspiracji dla wielu internautów. Moto.pl, jako nowoczesne medium, dostrzega ten trend i zachęca do oddawania głosów na swojego ulubionego influencera branży motoryzacyjnej.
Wygrała Karolina Pilarczyk.
Wszystkim serdecznie dziękujemy!