Kategorie eksperckie The Best of Moto 2021. W tym roku przyznamy cztery nagrody

Bardzo ważną częścią naszego plebiscytu są cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decydują jurorzy. Do każdej kategorii wybraliśmy oddzielne grono ekspertów z danej dziedziny.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Na łamach Moto.pl poruszamy tematy ważne, a niektóre projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzone przez producentów samochodów są często przez media pomijane. Dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat. O zwycięstwo walczą następujące projekty:

  • Ford Driving Skills for Life
  • Współpraca Hyundai Motor Poland z Białowieskim Parkiem Narodowym
  • Kia wspierająca Instytut Matki i Dziecka oraz Fundację Dr Clown
  • Ekogwiazda- konkurs Mercedesa dla uczniów
  • Mitsubishi i Eko-Tropy Bartka Topy
  • Nissan EV36Zero
  • Klasy Patronackie Opel Manufacturing Poland (koncern Stellantis) w szkole branżowej Górnośląskiego Centrum Edukacji w Gliwicach.
  • Kampania Skody #ROKBEZPIECZEŃSTWA
  • Suzuki wspiera polski sport
  • Projekt „Volkswagen redukuje ślad węglowy samochodów testowych z parku dziennikarskiego"
  • Akcja Volvo "Tablet jak cegła "

Zwycięzcę wybierze jury, w skład którego wejdą: Rafał Madajczak, Marzena Szkolak oraz Tomasz Korniejew.

Produkt finansowy roku

Świat motoryzacji zmienia się w błyskawicznym tempie. Zmienia się także mentalność kierowców, którzy coraz częściej chcą korzystać z samochodów, ale niekoniecznie płacić za ich posiadanie. Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Zdecydowaliśmy, że warto je docenić. O zwycięstwo walczą:

  • EKODOPŁATA do elektrycznej Mazdy MX-30 
  • Mercedes Rent&Drive 1% na elektryczny model EQV 
  • Mitsubishi Leasing Mitsubishi Lease & GO 
  • Nissan abonament 
  • Porsche Impact 
  • Renault Kredyt Renault Easy Box 
  • SEAT Kredyt Moc Niskich Rat 
  • Toyota KINTO ONE 

Ekspertami w tej kategorii są: Łukasz Kijek, Marcin Karczmarczyk oraz Mikołaj Fidziński.

Design Moto

Podobno większość z nas samochody kupuje przede wszystkim oczami. Nie wiemy, czy to prawda, ale wiemy, że jest bardzo istotne to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów przedmiotów użytkowych. W szranki staną:

  • Audi RS e-tron GT 
  • BMW i4 
  • CUPRA Formentor 
  • DS 4 
  • Ford Puma 
  • Hyundai IONIQ 5 
  • Kia EV6 
  • Mercedes Klasy S Maybach 
  • Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 
  • Nissan Qashqai 
  • Opel Mokka-e  
  • Peugeot 308 
  • Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo 
  • Renault Arkana 
  • SEAT Leon 
  • Skoda Enyaq iV
  • Skoda Fabia
  • Suzuki Jimny w wersji Pro 

Nagrodę w tej kategorii przyznają: Krystian Kowalski i Tomasz Rygalik.

Działanie reklamowe na polskim rynku

Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców. Oto tegoroczni kandydaci:

  • Kampania telewizyjna Cupra Formentor
  • Dzień Dobrej Energii z Jaguarem I-Pace
  • Opowieść filmowa o Mercedesie EQA i zrównoważonym myśleniu zrealizowana z dwoma influencerami 
  • MINI Kampania BIG LOVE
  • Mitsubishi Eko-Tropy Bartka Topy 
  • Kampania Opla Mokki 
  • Skoda "Nowa definicja hybrydy"
  • Kampania Skoda Enyaq iV "Uwolnij energię, doładuje życie"
  • Akcja Skody #ROKBEZPIECZEŃSTWA
  • Suzuki Kampania reklamowa Suzuki Show 

Grono ekspertów to: Bartosz Wysocki, Marzena Szkolak, Rafał Madajczak oraz Tomasz Korniejew.

Więcej o: