Kategorie eksperckie The Best of Moto 2020. W tym roku przyznaliśmy cztery nagrody

Bardzo ważną częścią naszego plebiscytu są cztery kategorie eksperckie, w których o zwycięzcach decydują jurorzy. Do każdej kategorii wybraliśmy oddzielne grono ekspertów z danej dziedziny. Oto wielcy wygrani!

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Na łamach Moto.pl poruszamy tematy ważne, a niektóre projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu prowadzone przez producentów samochodów są często przez media pomijane. Dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat. O zwycięstwo walczyły następujące projekty:

  • BMWxGOPR, #jestemzgor
  • Carsmile - dostawa samochodu pod dom zwolniona z opłat i bezpieczna procedura „contactless” odbioru auta
  • Akcja Forda "Podziel się drogą"
  • Przekazanie na cele statutowe przez Kię dwóch samochodów (Sportage oraz XCeed PHEV) do fundacji Akogo? Ewy Błaszczyk
  • Eko-gwiazda konkurs dla szkół i działania wewnętrze w Mercedes-Benz Polska
  • Kampania Porsche #żeby nie kusiło
  • Skoda Auto Safety – bezpieczeństwo nie może być luksusem
  • Zaangażowanie Suzuki w polski sport
  • Wypożyczalnia choinek Volvo

Zwycięzcę wybierze jury, w skład którego wejdą: Hanna Waśko (przewodnicząca), Marzena Szkolak, Rafał Madajczak oraz Tomasz Korniejew.

Wygrany to: Wypożyczalnia choinek Volvo

Produkt finansowy roku

Świat motoryzacji zmienia się w błyskawicznym tempie. Zmienia się także mentalność kierowców, którzy coraz częściej chcą korzystać z samochodów, ale niekoniecznie płacić za ich posiadanie. Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Zdecydowaliśmy, że warto je docenić. O zwycięstwo walczyli:

  • Citroen Free2Move Lease
  • Finansowanie Hyundai dopasowane do Ciebie z bardzo szerokim wyborem form finansowania
  • Kia for Business - bardzo atrakcyjna oferta wynajmu, w której nowa Kia Sorento dostępna jest w cenie 1599 zł netto miesięcznie
  • Oferta Lease&drive 1% „bez VAT” dedykowana samochodom hybrydowym i elektrycznym Mercedes-Benz Financial Services
  • MINI Abonament
  • Mitsubishi Lease&Go
  • Opel Free2Move Lease
  • Elastyczne finansowanie Renault - kredyt Flexi oraz Leasing 103 proc. z trzema miesiącami bez rat
  • Renault Easy Box
  • Szeroka oferta Skody - Skoda Kredyt Niskich Rat, Skoda Leasing Niskich Rat, Skoda Leasing 101%

Ekspertami w tej kategorii są: Łukasz Kijek, Marcin Kaczmarczyk, Mikołaj Fidziński oraz Magdalena Biednik.

A wielkim wygranym okazała się Oferta Lease&drive 1 proc. "bez VAT" dedykowana samochodom hybrydowym i elektrycznym Mercedes-Benz Financial Services

Design Moto

Podobno większość z nas samochody kupuje przede wszystkim oczami. Nie wiemy, czy to prawda, ale wiemy, że jest bardzo istotne to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów przedmiotów użytkowych. W szranki stanęli:

  • Alpine A110 Legende GT
  • Audi RS6 Avant
  • BMW serii 4
  • Citroen C4 i e-C4
  • Cupra Formentor
  • Ford Kuga
  • Ford Puma
  • Honda e
  • Hyundai i30 Fastback
  • Jaguar F-TYPE
  • Kia Sorento Hybrid
  • Lexus Convertible
  • Mazda MX-30
  • Mercedes-Benz Klasy S
  • Mitsubishi Space Star 2020
  • Nissan Juke
  • Opel Mokka
  • Peugeot 2008
  • Porsche 911 Targa 4S Heritage Design Edition
  • Seat Leon
  • Skoda Enyaq
  • Toyota C-HR

Nagrodę w tej kategorii przyznają Krystian Kowalski oraz Tomek Rygalik.

A wybrali... Hondę e

Działanie reklamowe na polskim rynku

Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców. Oto tegoroczni kandydaci.

  • Letni Salon Forda
  • Współpraca Hyundaia z Cezarym Gutowskim ambasadorem marki N w Polsce
  • Wykorzystanie wizerunku Roberta De Niro do kampanii Kia Niro
  • Kampania reklamowa Mercedesa EQC
  • Frajda bez kompromisów – nowy MINI Countryman
  • Kampania reklamowa w mediach społecznościowych I internecie #WakacjezMitsubishi
  • Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowego Nissana Juke
  • Porsche #żeby nie kusiło
  • Nowa Skoda Octavia - premiera roku, Nowa Definicja Hybrydy
  • Akcja "365 dni testów Renault" - 24-godzinne samodzielne jazdy testowe Renault

Grono ekspertów to: Bartosz Wysocki, Marzena Szkolak, Rafał Madajczak oraz Tomasz Korniejew.

Kto wygrał? Porsche z kampanią #żeby nie kusiło

Wszystkim gratulujemy!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.