Jurorzy i eksperci The Best of Moto 2020

W większości kategorii plebiscytu The Best of Moto to czytelnicy mają decydujące zdanie. Jednak przygotowaliśmy także specjalne kategorie eksperckie, w których o zwycięstwie decydują specjaliści z danej branży. W kategorii głównej razem z czytelnikami głosują jurorzy z redakcji Moto.pl i dwoje uznanych dziennikarzy.

Jurorzy w kategorii głównej The Best of Moto

Nagrodę główną przyznaje jury, w którego skład wchodzą dziennikarze redakcji Moto.pl oraz osoby spoza wortalu, ale związane z motoryzacją. Ostatnim, i równie ważnym, jurorem są czytelnicy Moto.pl. Oni również wybierają swojego faworyta spośród czternastu finalistów, a ich zsumowane głosy odpowiadają głosowi jednego jurora. A tymi w The Best of Moto 2020 są:

  • Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl
  • Zuzanna Krzyczkowska - redaktorka Moto.pl
  • Dagmara Kowalska - redaktorka Radia ChilliZet
  • Maciej Pertyński - juror World Car of the Year, dziennikarz i vloger motoryzacyjny
  • Łukasz Kifer - redaktor Moto.pl
  • Filip Trusz - redaktor Moto.pl

Na najlepszy Samochód Roku plebiscytu The Best of Moto 2020 możesz zagłosować w TYM MIEJSCU.

Kategorie eksperckie

Odpowiedzialność społeczna biznesu

Na łamach Moto.pl poruszamy tematy ważne, a niektóre projekty z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu prowadzone przez producentów samochodów są często przez media pomijane. Dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat. Najlepszy projekt wybiorą:

  • Hanna Waśko - przewodnicząca jury, prezeska agencji Big Picture
  • Marzena Szkolak - dyrektorka Działu Rozwoju Marki Gazeta.pl
  • Rafał Madajczak - dyrektor kreatywny Gazeta.pl
  • Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl

Produkt finansowy roku

Świat motoryzacji zmienia się w błyskawicznym tempie. Zmienia się także mentalność kierowców, którzy coraz częściej chcą korzystać z samochodów, ale niekoniecznie płacić za ich posiadanie. Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Zdecydowaliśmy, że warto je docenić. Wybierają:

  • Łukasz Kijek - redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl
  • Marcin Kaczmarczyk - redaktor Next.gazeta.pl
  • Mikołaj Fidziński - redaktor Next.gazeta.pl
  • Magdalena Biednik - dyrektorka biznesu Moto.pl

Design Moto

Podobno większość z nas samochody kupuje przede wszystkim oczami. Nie wiemy, czy to prawda, ale wiemy, że jest bardzo istotne to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów przedmiotów użytkowych.

  • Krystian Kowalski - projektant, założyciel studia KKID, dyrektor kreatywny marek polskich i zagranicznych
  • Tomek Rygalik - projektant, wykładowca, kurator, doktor historii sztuki

Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku

Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców.

  • Bartosz Wysocki - przewodniczący jury, dyrektor handlowy Gazeta.pl
  • Marzena Szkolak - dyrektorka Działu Rozwoju Marki Gazeta.pl
  • Rafał Madajczak - dyrektor kreatywny Gazeta.pl
  • Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl