Jurorzy i eksperci The Best of Moto 2020
Jurorzy w kategorii głównej The Best of Moto
Nagrodę główną przyznaje jury, w którego skład wchodzą dziennikarze redakcji Moto.pl oraz osoby spoza wortalu, ale związane z motoryzacją. Ostatnim, i równie ważnym, jurorem są czytelnicy Moto.pl. Oni również wybierają swojego faworyta spośród czternastu finalistów, a ich zsumowane głosy odpowiadają głosowi jednego jurora. A tymi w The Best of Moto 2020 są:
- Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl
- Zuzanna Krzyczkowska - redaktorka Moto.pl
- Dagmara Kowalska - redaktorka Radia ChilliZet
- Maciej Pertyński - juror World Car of the Year, dziennikarz i vloger motoryzacyjny
- Łukasz Kifer - redaktor Moto.pl
- Filip Trusz - redaktor Moto.pl
Na najlepszy Samochód Roku plebiscytu The Best of Moto 2020 możesz zagłosować w TYM MIEJSCU.
Kategorie eksperckie
Odpowiedzialność społeczna biznesu
Na łamach Moto.pl poruszamy tematy ważne, a niektóre projekty z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu prowadzone przez producentów samochodów są często przez media pomijane. Dlatego zdecydowaliśmy, że docenimy działania firm motoryzacyjnych w walce o lepszy świat. Najlepszy projekt wybiorą:
- Hanna Waśko - przewodnicząca jury, prezeska agencji Big Picture
- Marzena Szkolak - dyrektorka Działu Rozwoju Marki Gazeta.pl
- Rafał Madajczak - dyrektor kreatywny Gazeta.pl
- Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl
Produkt finansowy roku
Świat motoryzacji zmienia się w błyskawicznym tempie. Zmienia się także mentalność kierowców, którzy coraz częściej chcą korzystać z samochodów, ale niekoniecznie płacić za ich posiadanie. Rynek finansowania zakupu bądź użytkowania samochodów oferuje wiele ciekawych rozwiązań. Zdecydowaliśmy, że warto je docenić. Wybierają:
- Łukasz Kijek - redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl
- Marcin Kaczmarczyk - redaktor Next.gazeta.pl
- Mikołaj Fidziński - redaktor Next.gazeta.pl
- Magdalena Biednik - dyrektorka biznesu Moto.pl
Design Moto
Podobno większość z nas samochody kupuje przede wszystkim oczami. Nie wiemy, czy to prawda, ale wiemy, że jest bardzo istotne to, jak samochód wygląda. Nagrodę za najlepszy wygląd przyzna jury złożone m.in. z polskich projektantów przedmiotów użytkowych.
- Krystian Kowalski - projektant, założyciel studia KKID, dyrektor kreatywny marek polskich i zagranicznych
- Tomek Rygalik - projektant, wykładowca, kurator, doktor historii sztuki
Najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku
Reklama wiąże się z kreatywnością, która w przypadku tej kategorii waży najwięcej. Nie chodzi o to, by ścierały się w niej tylko duże kampanie reklamowe. Jurorzy chętnie pochylą się nad oceną efektywnych działań, nawet tych skierowanych do wąskiej grupy odbiorców.
- Bartosz Wysocki - przewodniczący jury, dyrektor handlowy Gazeta.pl
- Marzena Szkolak - dyrektorka Działu Rozwoju Marki Gazeta.pl
- Rafał Madajczak - dyrektor kreatywny Gazeta.pl
- Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl