pętla indukcyjna

Więcej o:

pętla indukcyjna

  • BMW pracuje nad bezprzewodowym ładowaniem aut

    się z dwóch elementów: wtórnej pętli w podłodze samochodu oraz płyty bazowej z pierwotną pętlą indukcyjną pod samochodem, np. w podłodze garażu. System ma wytwarzać elektromagnetyczne pole, bezprzewodowo transmitujące energię poprzez zmienne pole magnetyczne między pętlami indukcyjnymi z wydajnością 3,6 kW. BMW

  • 50-tonowa ciężarówka czerpie prąd prosto z drogi. Bezprzewodowy TIR

    , gdyż inwestor ogłosił, iż zakończenie projektu zaplanowano na jesień 2023 r. (Szwedzi planują jednak elektryfikację odcinka E20 między Orebro a Hallsbergiem). Później poszczególne elementy infrastruktury zostaną zdemontowane. Sama pętla indukcyjna zapewne pozostanie w nawierzchni. Znamienne, że choć testy

  • Krótko o... | Sekundniki. Sygnalizacja świetlna bez stresu

    się czymś innym, bardziej pożytecznym i miłym, np. podejrzeć mapę nawigacji czy po prostu popatrzeć na widok za oknem. Znaczna większość kierowców chwali sobie to rozwiązanie komunikacyjne. Sekundniki nie mogą jednak być instalowane wszędzie, ze względów technicznych nie mają racji bytu na skrzyżowaniach z detekcją pojazdów (pętla

  • Jazda na zielonym

    i czerwone światła paliły się sztywno przez określony czas. - Trzeba do linii stopu podjechać tak jak do skrzyżowania bez świateł - radzi Marek Miśkiewicz. - Wtedy zamontowane w asfalcie pętle indukcyjne odbiorą sygnał i jeśli jest to możliwe, zapali się zielone. Wielu kierowców narzeka na inteligentne

  • "Odwrócona sygnalizacja świetlna". Nowa moda z zachodu

    , ale kierowcy jadący drogą. To dla nich domyślnie wyświetla się światło czerwone. Nie muszą oni jednak wysiadać z samochodu, ale wystarczy, że podjadą blisko skrzyżowania, gdzie zostanie wykryty przez umieszczone w asfalcie pętle indukcyjne oraz radary.   Ważnym elementem systemu jest to, że samochód

  • Czas zmienić europejskie autostrady

    . Miałby to być specjalny pas ruchu dla samochodów elektrycznych. Induction Priority Lane posiadać ma pętle indukcyjne "zatopione" w asfalcie. Pierwszeństwo poruszania się po tym pasie miałyby samochody z napędem elektrycznym, które w trakcie jazdy ładowałyby swoje baterie. fot. Studio Roosegaarde

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.