pasy

Więcej o:

pasy

  • Pasy bezpieczeństwa | Zapnij pasy sobie i dziecku

    Co jest najczęstszą przyczyną kolizji drogowych w Polsce? Na którą oś zakładać mniej zużyte opony? Odpowiedz i wygraj kurs bezpiecznej jazdy! Przeciętny Polak wie, że prawo nakazuje zapinania pasów w samochodach. Pomimo, że 85% kierowców i 81% pasażerów zapina pasy bezpieczeństwa z przodu pojazdu

  • Mandat za brak pasów - czy taksówkarz musi mieć zapięte pasy?

    Mandat za brak pasów - czy zawsze będzie nałożony, jeśli jedzie się bez nich? Mandat za brak pasów wręczany jest dość często. Jest jednak kilka wyjątkowych sytuacji, gdy nie trzeba ich zapinać. Jedna z nich dotyczy kobiet ciężarnych w widocznej ciąży. Warto jednak rozważyć, czy bezpieczeństwo

  • Pasy bezpieczeństwa | Policja radzi zapnij pasy

    Parking.moto.pl: wszystkie samochody w jednym miejscu W większości krajów europejskich tylko co piąty kierowca zapina pasy bezpieczeństwa. Najczęściej do przestrzegania regulaminu odwołują się Francuzi, gdzie w skali całego kraju pasy zapina 97% osób podróżujących z przodu i 68% na tylnych

  • Rusza policyjna akcja "Pasy"

    przewożenia dziecka w foteliku ochronnym lub innym urządzeniu do przewożenia dzieci (150 zł i 3 punkty), a także za przewożenie pasażera niezgodnie z przepisami (100 zł i 1 punkt). Jednak planowane działania policyjne pn. "Pasy" mają na celu nie tylko karanie kierowców za łamanie przepisów prawa, lecz

  • Powstają nowe pasy DOP. Będą kolejne. Kto może nimi jeździć?

    Nowości w polskim systemie drogowym omawiamy też w serwisie Gazeta.pl. Do BUS-pasów polscy kierowcy zdążyli się przyzwyczaić. Te pojawiają się przede wszystkim w centrach dużych miast. I choć oznaczenie BUS namalowane na powierzchni jezdni powinno stanowić jasną informację, nie zawsze stanowi

  • Musisz zapinać pasy

    W tym roku pasom bezpieczeństwa stuknęły 50. urodziny. Po raz pierwszy trzypunktowe pasy zastosowało Volvo w 1959 roku i podzieliło się z innymi producentami patentem, który dzisiaj jest naturalnym wyposażeniem każdego samochodu. Nikt nie policzy, ile istnień ludzkich uratował. Okazuje

  • Trzypunktowe pasy - to już 50 lat

    Stosowane wcześniej pasy dwupunktowe nie spełniały oczekiwań związanych z wyraźną poprawą bezpieczeństwa podróżnych. Co prawda zatrzymywały pasażerów wewnątrz pojazdu, ale generowały dodatkowe obrażenia, groźne dla zdrowia i życia zapiętych w nie ludzi. Rozwiązaniem problemu zajął się Nils Bohlin

  • Mercedes ulepsza pasy bezpieczeństwa?

    Najbezpieczniejsze auta 2011 roku Już niedługo, producent wprowadzić ma do swoich modeli ruchome zatrzaski. Po otwarciu tylnych drzwi, elektryczne silniczki wysuną je ponad kanapę (70 mm), ułatwiając pasażerom zapięcie pasów bezpieczeństwa. By dodatkowo usprawnić tę czynność, górna ich część

Copyright © Agora SA