o-bahn
-
O-Bahn. Autobus na torach. Wymysł Niemców, działający w Australii [WIDEO]
Autobus na torach? Taki pomysł wymyślili tylko Niemcy, ale sprawdza się to w różnych zakątkach świata.
Autobus na torach? Taki pomysł wymyślili tylko Niemcy, ale sprawdza się to w różnych zakątkach świata.
, że każdy z nich uważa, że najlepiej wie, co i jak. A jeśli chodzi o Deutsche Bahn, wszyscy zgadzają się, że wszystko powinno być zrobione lepiej. Przez 30 lat. (?) W przepełnionej sieci brakuje bocznic technicznych i torów postojowych. (?). Paraliżuje to jej elastyczność, a zamknięte warsztaty kolejowe i utracone
. Czy Deutsche Bahn jest zbyt wielka? Oprócz przedsięwzięć infrastrukturalnych, istnieją również plany przebudowy struktury korporacyjnej Deutsche Bahn. Cała grupa znajduje się w ekonomicznym impasie. Po części odpowiedzialne jest za to marzenie o "międzynarodowym gigancie logistycznym". Przez lata kolej
. Szef PiS mówił w Opolu o rzekomo znanych mu przypadkach dyskryminacji polskich pasażerów w niemieckich pociągach. - Można czasem jeszcze dzisiaj, a może i nie czasem, spotkać w Niemczech, że na przykład polscy eurodeputowani jadą w niemieckim pociągu w pierwszej klasie, dosiada się Niemiec, orientuje
Deutsche Bahn (DB) tłumaczy, że trudne warunki ramowe doprowadziły do przesunięcia terminu oddania do użytku tego odcinka o rok, czyli na koniec 2026 roku. Zaznaczono, że zakładane pierwotnie oddanie odcinka pod koniec 2025 roku nie będzie mogło zostać zrealizowane. Powodem takiej sytuacji
finansowe i zapowiedziało sanację firmy. Już zapowiedziano zwolnienia grupowe, obejmujące ok. 4 tys. pracowników. Ale sanacja nie oznacza sprzedaży - zapewniają władze spółki. Niemcy przejmą PKP Cargo? Deutsche Bahn komentuje. "To nonsens" Polska Redakcja Deutsche Welle poprosiła o komentarz Deutsche Bahn
powiedział, że ma nadzieję, iż kolej wykorzysta swoją szansę i po modernizacji niemieckie koleje będą lepsze, wydajniejsze i bardziej punktualne. Myśląc o przyszłości, tworzymy jednocześnie historię kolei - powiedział Scheuer. Zawarte dziś porozumienie rządu federalnego z Deutsche Bahn dotyczy jednej dekady
Niemiecki NIK po zapoznaniu się z położeniem finansowym kolei bije na alarm. Według raportu dla Bundestagu, Deutsche Bahn tylko w tym roku brakuje trzech miliardów euro, przy jednoczesnym wzroście zadłużenia. Z dokumentów, do których dotarły media, wynika, że "do końca roku 2019 powstanie ogromna
tylko dla autobusów do tego skonstruowanych. Tak powstał O-Bahn lub O-Bus w wersji anglojęzycznej. Pomysł jest dosyć prosty, w specjalnie przygotowanych nieckach betonowych z wysokimi krawężnikami poruszać mogłyby się autobusy z dodatkową parą kół, które pilnowałyby toru jazdy, które po przejechaniu takiego odcinka
Wartość transakcji to 200 mln euro. Deutsche Bahn stanie się po tym właścicielem trzeciego co do wielkości przewoźnika autobusowego w Polsce i przejmie 3 proc. udziałów w naszym rynku samochodowego przewozu osób. Wystawiona na sprzedaż Veolia Transdev realizuje przewozy nie tylko w Polsce, ale m.in
awarii był "ewidentny sabotaż". Informacje te potwierdziła rzeczniczka niemieckiej kolei. "Z powodu sabotażu kabli, które są niezbędne dla ruchu pociągów, Deutsche Bahn musiała dziś rano na prawie trzy godziny wstrzymać ruch pociągów na północy" - potwierdziła agencji DPA rzeczniczka kolei. Organy