mr car design

Więcej o:

mr car design

  • VW Golf R MR Car Design

    Niemiecki tuner MR Car Design za niecałe 700 euro proponuje zestaw modyfikacji, który podnosi moc z seryjnych 270 KM do 330 KM. Maksymalny moment wzrasta przy tym z 350 Nm do 470 Nm. Jakie to modyfikacje? Przede wszystkim zmiany jednostki sterującej silnikiem oraz nowy wydech, którego końcówki

  • Więcej jadu w Q7

    Audi, ale wyręczyli go specjaliści z MR Car Design (zdjęcia tej Q-siódemki znajdziecie tutaj ). Z 4,2-litrowej V-ósemki TDI wycisnęli oni dodatkowe 48 KM (moc wzrosła z 326 do 374 KM), natomiast maksymalny moment obrotowy wzrósł z 760 do 870 Nm. Tuner pozbył się także elektronicznego kagańca

  • Insignia OPC po tuningu ekstremalnym

    momentu obrotowego. Nie wiemy, jakimi osiągami może pochwalić się auto po zabiegu, ale już fabryczne OPC potrafi rozpędzić się do setki w czasie 5,8 sekundy. I jak Wam się podoba ostra Insignia po tuningu MR Car Design? W podjęciu decyzji może pomóc wizyta w naszej galerii. Bartosz Sińczuk ZOBACZ

  • Czarne Rocco

    Aby osiągnąć taki efekt, zmieniono oprogramowanie seryjnego silnika 2.0 TFSI i skrzyni DSG. Zamontowano też większą turbinę oraz nowy układ wydechowy, który już z dala ostrzega złowieszczo przed możliwościami Black Rocco. Tak właśnie nazywa się Scirocco od MR Car Design. Dzięki przeprowadzonym

  • 500 koni w Passacie CC

    ) była wolnossąca V6-ka o pojemności 3,6 litra i mocy 300 koni mechanicznych (350 Nm momentu). Specjaliści z MR Car Design postanowili wykrzesać z niej nieco więcej wigoru. Chociaż w tym przypadku słowo "nieco", jest nie na miejscu. Po dołożeniu odpowiednio dużej turbiny, silnik generuje 502 konie mechaniczne

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.