megane r.s.

Więcej o:

megane r.s.

  • Renault Megane R.S. | Dwie nowe wersje

    , sztywniejsze i bardziej bezkompromisowe. To propozycja dla tych, którzy szukają auta do szaleństw na torze. Poza nim może to być bardzo męczący samochód. Dla całej reszty Renault przygotowało drugą wersję - 275 Nav. Według twórców tak usposobione Megane R.S. znacznie lepiej nadaje się do codziennej jazdy

  • Nowe Renault Megane R.S. - wrażenia z jazdy

    Pierwsze Renault Megane R.S. (skrót od Renault Sport) pojawiło się w 2004 r. od razu zyskało rzeszę wiernych fanów. Jednak to druga generacja tego modelu (w sprzedaży od 2010 r.) zdobyła serca miłośników kompaktowych aut o sportowych osiągach. Żaden konkurent nie prowadził się tak zwinnie

  • Nowe Megane R.S. Trophy-R z rekordem na Nurburgringu

    Renault Megane R.S. Trophy-R osiągnęło na północnej pętli toru Nurburgring nowy najlepszy czas (07?40??100) w kategorii samochodów seryjnych z przednim napędem. Dotychczasowym liderem była Honda Type R. Lżejsze nadwozie Megane R.S. Trophy-R jest napędzany 300-konnym silnikiem

  • Renault Megane R.S. Trophy - cennik 2019. O 20 KM więcej

    Nowe Renault Megane R.S. Trophy będzie kosztowało w Polsce 142 900 zł lub 149 900 zł, jeżeli zdecydujemy się na dwusprzęgłowy automat EDC. Dzięki modyfikacjom układu turbo oraz układu wydechowego uzyskano dodatkowe 20 KM w porównaniu do wersji R.S. Oznacza to, ze Nowy Megane R.S. Trophy oferuje

  • Koniec oddziału Renault Sport! Na pożegnanie Megane R.S. w wersji Ultime

    Marka Renault oficjalnie poinformowała o zbliżającym się końcu produkcji hot-hatcha cieszącego się uznaniem na motoryzacyjnym rynku. Rozbudzające zmysły i podnoszące ciśnienie Renault Megane R.S. wkrótce na zawsze wyjedzie z oferty i nie doczeka się następcy. Z tego powodu Renault Sport

  • Renault Megane R.S. 275 Trophy | Król hot hatchy?

    do Megane R.S. 275 Trophy. Sprawdź oferty specjalne na nowe modele Renault Auto jest seryjnie wyposażone w sportowe zawieszenie Cup i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (opcje w standardowym Megane R.S.). Kolejne zmiany stanowią: tytanowy układ wydechowy firmy Akrapovic, lżejszy od fabrycznego